Фризьорска академия и салони Stephan стартира предлагането на франчайзинговия си модел и ноу-хау в обучението на фризьори и развитието на центрове за красота в България. От позицията на 35-годишен опит и работещи академии и салони на три континента компанията представи своето предложение за развитие на успешен бизнес към българските фризьори и инвеститори в бюти индустрията. Франчайзинговият модел, подкрепен у нас от ексклузивния партньор на марката L’Oreal Professionnel, предлага пакет от услуги, преференции и ноу-хау за развитие на фризьорски салони под марката Stephan с фокус върху добре селектирания и обучен персонал, комфортни и стилни интериорни линии и работа с професионалните продукти от портфолиото на козметичния гигант.
Основни предимства на франчайзинговия модел Stephan
§ конкурентна цена и гъвкава финансова политика
§ 35-годишен опит и инвестиции в имидж
§ минимум формалности и добра адаптация към законовата рамка
§ внимателно подбран, подготвен и лоялен екип
§ уникалният метод на работа Stephan
§ общи корпоративни линии в обзавеждане и дизайн – стил и комфорт
§ търговски преференции при обзавеждане и зареждане
§ високотехнологични професионални продукти от L’Oreal Professionnel
§ неповторима артистична среда – колекции, сесии, участия на сцена
§ ефективен маркетингов модел за развитие на салона
§ непрекъсната професионална грижа за репутацията на веригата
Stephan обяви официалното отваряне и на първия си салон у нас. Това е т.нар. мастър франчайз, който олицетворява философията на марката и показва как трябва да изглеждат, работят и да се развиват салоните, част от веригата. Салон Stephan е разположен в сърцето на София на ъгъла на ул. „Г.С. Раковски” и бул. „Васил Левски”. Локацията символично подчертава стремежа на марката да работи винаги в центъра на градския живот и да влага своето въображение и артистичност във вдъхновяващи визии и качество на европейско ниво. Припомняме, че от 2007 година в България работи и академия Stephan, която ще отговаря за подготовката и непрекъснатото усъвършенстване на фризьорите от веригата.
„Над 70 салона в цял свят носят името на един от фризьорските гении на Франция и нашата мисия е да запазим и развием артистичния дух и естетическия лукс на марката. Методът на работа Stephan е това, което отличава всеки професионалист, завършил нашите академии. Методът е и в основата на успеха на всеки салон, станал част от непрекъснато развиващата се верига Stephan.”, коментира новината Васил Михайлов, артистичен директор на фризьорска академия и салони Stephan в България.
В помощ на предлагането на франчайзинговия модел у нас и развитието на веригата салони Stephan е и новия Интернет сайт на марката в България. На www.stephan.bg може да бъде намерена пълна информация за обучението в академията, начина на отваряне на салон, да бъде направено конкретно запитване, да се разгледат артистичните изяви и последни колекции с марката Stephan.
Академия и салони Stephan са и в Twitter на twitter.com/stephanbg и Facebook – Academy Stephan.
Повече за Stephan
Stephan има школи на принципа на франчайза на няколко континента. Успешно работят академиите в Южна Америка – вкючително в екзотични страни като Гватемала и Еквадор, в Европа – Франция, Русия, България и други. Над 70 салона в цял свят също носят името на един от фризьорските гении на Франция Стефан Сьонес. Марката има 35 годишна история – първият салон Stephan e отворен в Мюре, близо до Тулуза, в далечната 1975 година.
Повече за Stephan България
Фризьорската академия отвори врати в България през лятото на 2007 година и предлага обучения за начинаещи и напреднали фризьори в различни модули. Центърът за професионално обучение притежава лицензия от НАПОО и организира подготовката на фризьорите съгласно всички нормативни изисквания. Академия Stephan разполага със собствена модерно оборудвана сграда в центъра на София, организирана на две нива: просторни зали за провеждане на теоретични лекции и практически занимания с кукли за начинаещите, както и съвременно обзаведен фризьорски учебен салон с 14 места за напредналите ученици. Популярният български фризьор Васил Михайлов е артистичен директор на Stephan у нас.
Повече за L’Oreal Professionnel
Освен на полето на креативността и професионалното майсторство, L’Oreal Professionnel е бизнес партньор на над 1 млн. фризьорски салона в целия свят. L’Oreal Professionnel предоставя на своите клиенти не само продукти за боядисване, стилизиране и грижа, но и цялостни програми за непрекъснато усъвършенстване в професията, както и ноу хау за развитие на фризьорския бизнесБизнесът на партньорите на L’Oreal Professionnel се развива по-бързо в сравнение с цялостните тенденции на пазара на фризьорски услуги. L’Oreal Professionnel е в салоните на най-добрите фризьори по света.