Българският телекомуникационен оператор НЕТ1 представи новата си фиксирана предплатена телефонна услуга Just Call, която комбинира всички предимства на традиционните и алтернативни комуникации. Клиентите получават безплатно нов фиксиран номер, не се налага да плащат месечна сметка и говорят на изключително изгодни цени с България и чужбина.
За да използва Just Call клиентът няма нужда от нов телефонен апарат, а може да го прави чрез безплатно приложение на своя смартфон или на персоналния си компютър. Всеки сам избира как технически да използва новия си фиксиран номер, а настройването е изключително лесно. Услугата е подобна на месинджър – приложенията за разговор и чат. С инсталирането на безплатен софтуер всеки компютър лесно се превръща в телефон, позволявайки лесни и достъпни разговори с България и чужбина. В добавка, всеки потребител на Just Call получава собствен фиксиран номер от номерационния план на НЕТ1, който му позволява да избира и да бъде избиран от всякакви телекомуникационни мрежи.
„Въпреки динамичното развитие на телекомуникациите през последните години, на пазара липсваше услуга, която да обединява по такъв начин лекотата на месинджър приложенията, наличието на телефонен номер и високото качество на фиксираната телефония. Създадохме Just Call именно за да запълним тази липса и да предложим на българските потребители една телеком услуга от следващо поколение, достъпна през всякакви устройства на еднакво изгодна цена“ – заяви Мария Божилова, Търговски директор на НЕТ1.
Достъпни цени и таксуване на секунда
Цената за използване на Just Call към всички мобилни и стационарни мрежи в страната е една и съща – 5 стотинки. на минута с ДДС. Услугата е предплатена и няма никакви задължителни или скрити месечни такси. Освен това тя се таксува на 1 секунда. Това означава, че ако потребителят говори например 12 секунди, той ще плати само за тези 12. Или с други думи, ако разговорът е към номер в България, сумата ще е само 1 стотинка с ДДС. Изключително достъпните цени към български и чуждестранни мрежи позволяват на потребителите, които провеждат голям брой разговори да спестят сериозни суми от своята телефонна сметка.
Пълен контрол на разходите
Използвайки Just Call клиентите могат сами да избират, каква сума ще изхарчат за телефония. Те могат да заредят например 10 или 20 лева в сметката си и да похарчат само тях. Важно е също, че във всеки момент те могат да направят справка за разговорите в своя профил – по дестинации, продължителност и цена, а на основната страница виждат своя баланс. Акаунтът трябва да се презарежда в рамките на 6 месеца, в противен случай автоматично се закрива.
Достъп през разнообразни устройства и мобилни платформи
Услугата Just Call може да бъде използвана с различни мобилни телефони, таблети и други устройства, базирани на операционните системи iOS, Android и Windows Mobile*. Това става не по-трудно от използването на всякакви други мобилни приложения за чат или разговори. За разлика от много от тях обаче Just Call позволява свързване не само с абонати на съответното приложение и предоставя на потребителя фиксиран телефонен номер. Регистрацията към новата услуга е безплатна и всеки нов потребител ще получи 5 минути безплатни разговори в страната за тест.
Към момента услугата се предоставя на територията на град София, а за в бъдеще и в други градове.