Броени часове след като обяви, че продава единия си сайт – Prodavalnik.com – медийната компания НЕГ.БГ ЕООД съобщи, че е придобила два перспективни онлайн проекта: мрежата за таргетирана онлайн реклама User Media и популярния портал за забавление kefche.com.
“Сделките отразяват цялостната ни стратегия на развитие чрез придобивания на сформирани от общи интереси виртуални общности, които ние да доразвием, популяризираме и утвърдим като медийни платформи”, каза Иван Николов, управител на NEG.
С User Media компанията приобщава стандартизирана и разработена мрежа за нишово-таргетирана реклама в над 50 специализирани сайтове и форуми. Те са обединени тематично под брандовете AutoForums.BG, SportForums.BG и StudentForums.BG.
С придобитите компании, аудиторията на NEG вече достига до близо 1,6 млн. интернет потребители в България (по данни на Gemius за месец октомври, в които не е включена пълна статистика за аудиторията на kefche.com). С този промяна NEG не просто предоставя по-широк обхват, но и ще обогати качествено възможностите на своите клиенти за рекламно присъствие и по-прецизно тергетиране. Kомпанията планира съвсем скоро да внедри нова технология за обслужване на рекламни кампании, което ще позволи използване на нови формати и по-детайлно измерване на тяхната ефективност.
Друга част от стратегията за развитие на групата предвижда подобряване на съдържанието и добавяне на нови функционалности в сайтовете, като в краткосрочен план стартира обновяване на най-популярния сайт в портфолиото на компанията – BG-Mamma.com. Характерният за NEG подход за прилагане на иновативни технологии и създаване на уникално потребителско изживяване ще бъде запазен и в бъдещите проекти на групата, посочват нейни представители.
„NEG беше логичния избор на партньор, като една от най-младите и динамично развиващи се компании на пазара, с която да обединим ресурс и усилия и продължим растежа“, каза Симион Патеев, основател на User Media и мениджър Бизнес развитие на новото обединение.