НАП пуска електронен портал за анкетиране на клиенти

Клиентите на Националната агенция за приходите (НАП) могат да споделят анонимно мнението си за работата на агенцията на www.nap.bg. В интернет страницата на приходната администрация е публикувана анкета, чрез която гражданите и фирмите могат да оценят  обслужването в НАП, процедурите на институцията, отношението на служителите, достъпа до данъчна и осигурителна информация и други впечатления от контактите си с приходната агенция. Анкетата ще бъде изпратена по имейл на всички над 10 000 клиенти на НАП, които са се абонирали за новините от интернет страницата на НАП – www.nap.bg.

В момента в сайта за анкетиране клиентите на НАП могат да дадат мнение за това дали информацията, която получават от интернет страницата на НАП е  разбираема и изчерпателна, какви са основните им трудности при търсене на информация за данъци и осигурителни вноски, как биха искали да декларират и плащат данъци и осигурителни вноски и други.
„Мнението на клиентите на агенцията е важно за нас. Затова и обобщените резултати от изследванията ще се използват при планирането на дейността на агенцията в бъдеще, както и при разработването на услуги и процедури за работа“, заяви по повод откриването на портала изпълнителният директор на НАП Красимир Стефанов.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *