Българският мобилен оператор Мобилтел представи своята четвърта марка на пазара у нас – bob. Тя означава best of both – best price and biggest network. Новият бранд предлага максимално опростена тарифа без месечна такса, без изискване за дългосрочен договор и без скрити условия.
Тарифата от 12 стотинки на минута към всички мрежи, както за разговор, така и за SMS, е отличителната черта на Bob, а фактът, че тарифата не включва месечна такса и е без дългосрочен договор ще позволи на клиентите да плащат само тогава, когато говорят. Това ще им позволи лесно да управляват разходите си за мобилен телефон. При активиране на bob клиентът получава стартов пакет със 150 минути и 150 SMS към всички мрежи в страната само за 14,90 лева.
Новият бранд стъпва в България с национално покритие на магазинната си мрежа – 55 търговски обекта на bob в 40 града отварят врати днес. Голяма част от тях се намират във веригите на Т-Маркет и Кауфланд. Най-изгодната мобилна оферта ще се предлага и от мобилни консултанти. Ако желаят, клиентите ще могат да получат своя стартов пакет дори без да излизат от дома си – чрез поръчка по телефона на номер 0800 80 123. В рамките на 24 часа екип на bob ще достави пакета до дома на клиента.
Центърът за обслужване на клиенти на bob е с номер 123. Запитвания за допълнителна информация клиентите на новата услуга ще могат да отправят и на имейл customer.service@bob.bg. Интернет страницата на бранда е www.bob.bg.
Юридическото лице, което стои зад новия бранд, е Мобилтел ЕАД, но екипът, който развива и менажира bob, ще търси самостоятелно присъствие на продукта на пазара и максимално диференциране от марката М-Тел.