Имам магазин в центъра на София. В него предлагаме от качествени дрехи за всеки стил и сезон до маркови парфюми. Избораът ни е огромен, интересът към магазина – също. Най-вече около празници. Въпреки това обаче, аз реших да заложа на реклама, която може да се стори леко нестандартна за болшинството хора.
Много хора смятат, че правилния начин да се рекламират е по телевизията или радиото, но аз реших да заложа на онлайн рекламата. Направих си сайт, като в него започнах да публикувам различните продукти, както и ценовите намаления в магазина. Това определено подейства положително на финансовите постъпления, които прави магазина ми.
Това все пак не ми стигна и реших да разнообразя сухата „материя” и информация за различните ценови оферти с пикантни новини за това какво носят звездите, какви маркови парфюми обичат. Така започнах да слагам информация в сайта за нещата, които ми правеха впечатление. Например секцията с парфюмите се раздвижи страшно много и стана може би най-интересната в целия сайт. Това ми доказа, че хората се вълнуват от парфюми и искат да знаят какво се случва с тях.
Информацията за това какви парфюми използват звезди, като Анджелина Джоли, Скарлет Йохансон, Джъстин Тимбърлейк и много други направо влудиха хората и определено забелязах ръст в продажбата на оригинални парфюми. Хората искаха да изглеждат като звездите. Младите момичета, красивите такива, искаха да приличат на Скарлет Йохансон и затова си купуваха нейния любим парфюм. Той ги караше да се чувстват женствени, сексапилни и желани. Черти, които те имаха по начало, но чрез марковите парфюми те ги подчертаваха.
Мъжете на свой ред залагаха на аромати, любими на Джъстин Тимбърлейк, а именно по-тежки мъжки аромати. Това ги караше да се чувстват също желани и едновременно с това загадъчни за противоположния пол. Оказа се, че интереса към маркови парфюми не е запазена марка само за жените, мъжете също си падат по тях, дори да не го признават и често се суетят около новите марки повече, отколкото дамите.