За по-малко от два месеца от появата си, българската социална мрежа за забавление и информиране по теми Fanopic.com е отчела ясни тенденции в сферите, които вълнуват младите хора, ползващи Интернет.
Fanopic.com бе създаден, за да предостави платформа, в която всеки може да споделя емоции и знания, да изразява себе си и да се запознава с хора, които харесват същите неща. От края на септември досега сайтът има над 80 000 уникални посещения и 700 000 разгледани страници. Темите във Fanopic.com са се увеличили над 300% и сега са 950, като преобладават теми за музика.
Интересното е, че силно застъпена е ретро музиката и евъргрийните, а попфолкът е много слабо представен. Политическите и социални теми не се радват на особена полулярност, за разлика от темите за култура и изкуство (сюрреализъм, фотография, театър, литература, кино).
Потребителите на сайта се вълнуват от теми, които помагат на професионалното им развитие, като най-популярни са тези за маркетинг, уеб дизайн и строителство и интериор. Интерес провокират и личностите. Най-активни са феновете на Джони Деп, Паулу Коелю и Камен Донев.
Хората, общуващи във Fanopic.com, се интересуват от възможностите за туризъм в България, а също така и от спорт (най-обсъжданата тема е Формула 1) и технологии.
Основната цел на Fanopic.com – да обедини хората по интереси, да улесни общуването помежду им и да обогати знанията им с най-актуалната информация по забавен и достъпен начин – е изпълнена, което проличава от активността на потребителите.
Добавените досега видео клипове са около 10 500, снимките – 20 000, а линковете към статии са се увеличили почти три пъти от стартирането на сайта и сега са 5 000.
Възможността за популяризиране на различни събития също се радва на успех сред потребителите, тъй като позволява информацията да достига до хора, имащи пряко отношение по темата.
До момента във Fanopic.com няма добавено съдържание, нарушаващо етичните норми.
Над 50% от потребителите на Fanopic.com са на възраст между 18 и 34 години, като съотношението мъже-жени е почти равно (51% мъже – 49% жени).