Стартиращата щатска компания JiWire, която развива иновативна платформа за реклама, базирана на местоположението, привлече рисков капитал от 20 млн. щ. долара. Инвестициите са от фондовете Trident Capital, Comcast Interactive Capital, Draper Fisher Jurvetson, Panorama Capital и Norwest Venture Partners. С това общият размер на рисковото финансиране в компанията достига 45 млн. щ. долара.

JiWire предлага рекламни услуги, свързани с местоположението на потребителите на смартфони, лаптопи и таблети. Платформата използва информацията от клетъчните и WiFi мрежи, за да локализира потребителите и им рекламира търговски обекти, намиращи се наблизо.

В базата на фирмата вече са включени над 40 милиона души. Главният изпълнителен директор на компанията Дейв Къртни обяви, че новото финансиране ще бъде използвано за доразвиване на рекламната технология на фирмата, за придобивания и за международна експанзия.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *