МКБ Юнионбанк внедрява нова система, с която банката ще може да идентифицира с точност потребностите на всеки отделен клиент, научи NewBusiness.bg от източници, свързани с проекта. Софтуерът дава възможност за съставяне на индивидуален клиентски профил на база редица характеристики (като пол, доходи, възраст, предишни ползвани продукти и услуги и др.) и ще посочва най-подходящия кредит или депозит за всеки отделен клиент.
CRM решението автоматизира и повечето от процесите в банката, което води до намаляване с до 30% на необходимото време за обработката им и до по-бързо обслужване на клиентите и по-бърза обработка на документите им.
„CRM системата ще ни позволи по-добре да идентифицираме нуждите на нашите клиенти и да ги насочваме към най-подходящите за тях продукти и услуги. С помощта й не само допълнително ще подобрим обслужването, но и ще се намали драстично времето, необходимо за отговор по дадена кредитна сделка”, коментира Мария Илиева, главен изпълнителен директор на МКБ Юнионбанк.
За внедряването на Oracle Siebel CRM в МКБ Юнионбанк клиентът избра фирма ИБИС Системс, която е златен партньор на Oracle. Очакванията на банката са в началото на 2012 г. новата система вече да работи за клиентите на МКБ Юнионбанк.