Българската софтуерна компания Mirchev Ideas стартира лятна промоция, позволявайки на всеки желаещ да стартира собствен онлайн магазин, като спести 382.32 лв. от цената. Промоцията включва закупуването на всички елементи, необходими за старта на онлайн бизнес – безсрочен лиценз за версия 4.0 на платформата за онлайн магазини SummerCart.bg, оригинален дизайн по избор, както и едногодишен хостинг. В рамките на промоцията всички включени компоненти се предлагат на обща стойност 468 лв. с ДДС, докато стандартната им цена извън промоционалния период е 850.32 лв. с ДДС. Дизайнерските теми, от които могат да избират клиентите, са: SilverView, FineKitchen, Fitness&Yoga, FloraMix, PowerBlue, Gemena, а повече информация за тях е достъпна тук: http://www.summercart.bg/news/7/p-otvori-onlayn-magazin-i-spesti-382-32-lv-prez-avgust-s-goreshtata-promotsia-na-summer-cart-p.html.

Промоцията е валидна до 31 август 2011г. (включително). Всеки онлайн магазин Summer Cart се предлага с три месеца безплатна поддръжка, стартираща от датата на инсталация. За потребителите, които вече имат онлайн магазин Summer Cart, компанията предлага възможност да закупят готов дизайн, избирайки между същите теми, на цена от 94 лв. с ДДС, вместо за стандартната цена от 232.32 лева.

„Лятото е сезона на почивките, но също и време на преосмисляне на плановете, зареждане с енергия и стартиране на нови начинания. Както си личи от името на SummerCart.bg, лятото винаги е било нашият сезон на вдъхновение, а опитът ни показва, че нашите клиенти и онлайн предприемачите като цяло също използват активно този сезон за стартиране на нови проекти. Затова решихме да ги улесним, като им предложим всичко, от което се нуждае един нов проект за интернет бизнес, при това на изключително достъпна цена“ – заяви Георги Мирчев, изпълнителен директор на Mirchev Ideas.

Предлаганата в рамките на промоцията версия 4.0 на Summer Cart включва редица подобрения и нови възможности в управлението на продуктите, поръчките и отношенията с клиентите. Четвъртата версия е интегрирана с още повече български банки (вече има 11 начина за разплащане в България и над 30 в чужбина), както и с куриерските фирми Еконт и Спиди. Включени са също нови маркетингови инструменти като бонус точки за клиенти, готов продуктов фийд за публикуване на продукти в осем популярни сайта като Pazaruvaj.com, Kolko.bg, Izgodnobg.com, 911.bg, Tuk.bg, Shopmania.bg, Cenite.com и Napazari.com, както и уникални функции за оптимизация за търсачки (SEO – Search Engine Optimization), които са вградени и автоматизирани. Системата е интегрирана и синхронизирана с най-популярните складови програми в България.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *