Днес Microsoft Corp. (Nasdaq “MSFT”) обяви, че Microsoft Dynamics CRM Online вече ще се предлага и в България. През следващите месеци облачното бизнес приложение ще се продава в още 18 страни, предоставяйки цялостно решение, което предлага на предприятията по-добри възможности за проследяване на продажбите и обслужването на клиентите, както и възможност за интеграция с водещи приложения, повишаващи продуктивността като Office 365, Yammer, Lync, Skype, SharePoint и Power BI.
Подчертавайки значението на сигурността, което е изключително важен фактор за предприятията, желаещи да прехвърлят услугите си в облака, Microsoft потвърди, че съгласно договорните клаузи с Европейския съюз за Office 365, Azure и Microsoft Dynamics CRM Online нивото на сигурност отговаря на високите стандарти на закона за защита на личните данни на Европейския съюз (ЕС), което се потвърждава и от „работната група по член 29“. По този начин Microsoft стана първата и засега единствена компания, получила това одобрение. Така клиентите могат да бъдат сигурни, че са били взети съответните мерки за защита на личните данни, съхранявани в облачни услуги.
„Освен да се възползват от предимствата на тези нови възможности в сферата на продажбите и обслужването, клиентите могат без притеснение да работят с Microsoft по отношение на техните данни“, заяви Милен Манчев,търговски директор “Майкрософт бизнес решения”. – „Наред с гъвкавостта и мобилността, насочихме усилията си да разберем кои предприятия имат нужда от по-добра връзка с клиентите си, за да отговорим на техните нужди навсякъде и на всяко устройство.“
Стъпването на Microsoft Dynamics CRM Online на пазарите в Европа, Азия, Тихоокеанския регион и Южна Америка започна през юни с представянето на Microsoft Dynamics CRM Online в Турция. Пазарите, които са част от следващия етап на глобална експанзия, включват Аржентина, Уругвай, Еквадор, Американски Вирджински острови, Индонезия, Тайланд, Тайван, Филипините, Бахрейн, Египет, Кувейт, Оман, Катар, Саудитска Арабия, Южна Африка, Украйна и Обединените арабски емирства. Разширяването предоставя на клиентите ново цялостно CRM онлайн решение, изцяло персонализирано за техния пазар. До края на календарната година, Microsoft Dynamics CRM Online ще се предлага в 60 страни по целия свят.
Освен това, компанията обяви, че услугата CRM Online за страните от Южна Америка (Аржентина, Бразилия, Чили, Колумбия, Коста Рика, Мексико, Перу, Пуерто Рико, Тринидад и Тобаго, Уругвай и Венецуела) ще се управлява от южноамериканския център за данни на Microsoft в Бразилия. Регионално разположеният център за данни пряко ще обслужва клиентите на CRM Online в тези страни, вместо да се използват центровете за данни в Северна Америка – по този начин предприятията в региона могат да очакват подобрена латентност и по-висока производителност.
Персонализирана грижа за клиента
Обслужването на клиенти – способността на организацията да помага, ангажира и отговаря на нуждите на клиентите си, е все по-стратегическа част от всеки бизнес. Успешните организации са наясно с нуждите на клиентите си по всички канали за комуникация, в т.ч. в интернет, социалните и мобилни връзки, за да предоставят възможно най-добрата грижа за потребителя. Microsoft Dynamics CRM подобрява основните възможности за управление на взаимоотношенията с клиенти и помага да се гарантира, че всички организации могат ефективно да се справят с тях по предпочитания от клиента начин и бързо да отговорят на нуждите им, като по този начин се постига по-плавно и по-персонализирано преживяване за клиента.
Повече възможности и характеристики на новите актуализации на Microsoft Dynamics CRM, в т.ч. Microsoft Social Listening и Microsoft Dynamics Marketing, които ще са налични в България в началото на следващата година, са подробно описани в Release Preview Guide. Поредица от блог публикации на Боб Стътс е налична на CRM Connection. Също така, можете да следите и да се включите в общността на @MSDynamicsCRM на адресhttp://www.twitter.com/msdynamicscrm, #MSDYNCRM.