На 25.02.2010г. в София ще се проведе първият специализиран семинар по е-мейл маркетинг с чуждестранния лектор Michael Leander. Семинарът е втория от поредицата обучения, които Inter Contact Bulgaria организира в областта на Директния Маркетинг. Според последните проучвания на FEDMA ( Европейската Асоциация по Директен Маркетинг ) – през 2010г. над 60% от фирмите в Европа отново посочват е-мейл маркетинга като основен инструмент, който ще използват в своята дейност за реклама, продажби и комуникация с клиенти. Във връзка политиката на Българския СПАМ регистър в семинара ще вземе участие и представител на Комисията за Защита на Потребителите, който ще разясни какви са глобите и правилата за изпращане на НТС ( непоискано търговско съобщение ).

Част от това, което ще научите:

– Как да използвате е-мейл маркетинг за своята дейност
– Как да подготвяте своите е-мейл кампании
– Как да пишете, оформяте писмото и какво да включите, за да има резултат
– Как да оформите и подготвите фирмени бюлетини ( newsletters )
– Кои са добрите практики в другите страни
– Каква е политиката на Българският СПАМ регистър
– Какви други методи на директен маркетинг работят в комбинация с е-мейл кампании
 
Обучението е полезно за:
 
– Мениджъри и специалисти по маркетинг и реклама
– Мениджъри и специалисти, отговарящи за продажбите
– Управители и собственици на електронни магазини
– Уеб дизайнери, разработващи е-мейл темплейти, кампании, бюлетини ( newsletters )
– Търговци и търговски директори
– Всички, които използват или искат да използват е-мейл маркетинг в своята дейност

Подробна информация за тематиката, лекторите, програма и условия за участие разгледайте на:
www.email-seminar.com

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *