Лондонското летище стартира иновативен проект за оптимизиране на обслужването на пътникопотока, базиран на технологичната концепция „machine-to-machine“. Тя представлява набор от технологии, позволяващи на различни типове оборудване да комуникира с останалия свят посредством SIM карти или по друг начин.

 

Едно от основните свойства на системата е, че ще проследява движението на пътниците през цялото време, посредством набор от технологии за разпознаване на лица и crowdsourcing софтуер. Така например, още с влизането на даден пътник в летището, сензорите ще го разпознават и системата автоматично ще информира служителите на чекин бюрата, да приготвят всичко за неговата резервация. Наемането на такси също ще може да се автоматизира и пристигащите пътници ще се качват практически веднага в очакващата ги кола.

 

Новата платформа ще обхване всички дейности – от мониторинга на движението на багажа, което ще позволи при изпускане на полет вашият багаж също да остане на летището, до управление на поведението на клиентите в търговските обекти.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *