„Как и защо бизнесът става социален“ – това ще е основната тема на конференцията Business Gets Social 2012, която ще се проведе на 13 март в столичния хотел Шератън. Тя ще е посветена на социалните технологии, съвместната работа и бъдещето на ‘social’ бизнеса. Събитието се организира от технологичните компании IBM и Ай Би Ес България.

Хората по света прекарват 22% от времето си, повече от 110 млрд. минути на месец, в социалните мрежи и блогове. На конференцията Business Gets Social 2012 водещи специалисти от IBM ще покажат как компаниите могат да превърнат това време в растеж, нововъведения и продуктивна работа. Организациите, които успеят да се трансформират, ще могат да се възползват от предимствата на социалния бизнес и да постигнат много по-високи резултати от своите конкуренти, споделят организаторите.

Според изследване на Gartner, до 2014 година една четвърт от бизнес потребителите ще предпочетат „social networking“ услугите като основно средство за комуникация пред имейла. „Social“ бизнесът е нещо много повече от Facebook страница или Twitter акаунт. „Social“ бизнесът задълбочава двустранната връзка с клиентите, подобрява ефективността на процесите и оптимизира работата в организацията, добавят от Ай Би Ес.

Основните акценти на конференцията ще са: какви са ползите от корпоративния социален софтуер за работа в екип и защо компаниите, инвестирали в „Social Business“ инструменти, значително изпреварват конкурентите си от бранша? Пазарни тенденции, успешни примери от практиката, демонстрации; какво е бъдещето на корпоративния имейл; пет причини организациите да интегрират пощата в корпоративната социална мрежа; изграждане на успешно работеща инфраструктура за комуникации и работа в екип като предпоставка за извличане на всички ползи от „Social” бизнеса.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *