Клиентът е във фокуса на новата стратегия на Тим ВИЖЪН България

Водещата компания в областта на софтуерните решения за управление на бизнеса Тим ВИЖЪН България представи своята нова стратегия на Първата си клиентска конференция, която се проведе на 29 и 30 ноември 2013 г., в Боровец. Конференцията под надслов Let’s business, let’s rock! премина под формата на двудневна презентационна част и тематично парти.

На събитието присъстваха повече от 75 клиенти и партньори, които имаха възможност да се запознаят с новостите при решенията MS Dynamics NAV, MS Dynamics CRM и Tableau, както и да обменят опит помежду си. Партньорите на компанията представиха добри практики за дефиниране на успешни стратегии, информационна сигурност, внедряване на системи за управление (ISO) и други.

На втория ден специалистите от Тим ВИЖЪН България демонстрираха и своя принос към стандартната функционалност на MS Dynamics NAV – модулите за разсрочване на приходи и разходи, месечно приключване и пълна себестойност, управление на автопарк, както и цялостното локализиране на системата за работа съгласно изискванията на българското законодателство и счетоводни стандарти.

Ръководството на компанията, в лицето на Емилия Василева – Управляващ директор и Росен Караиванов – Управител, представи своята нова стратегия, в която залага все повече на фокуса върху клиента и на индустриалната вертикализация. „Оценявам високо фокуса върху клиента и иновативните продукти, които предлагат от Тим ВИЖЪН България. Очаквам с нетърпение организирането на още обучения и представяне на добри практики“, заяви Красимира Михова, Търговски мениджър на Апарел Груп. Вечерта на първия ден се проведе ретро парти с известния DJ и радиоводещ Йордан Георгиев – Данчо Стълбицата.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *