Как се програмира онлайн рекламата и трябва ли да сме компютърни специалисти, за да я създадем?

На 05 март в Интер експо център София ще се проведе конференцията 2015 Marketing Trends: Europe vs CEE, организирана от Marketing360.bg. Конференцията ще постави фокус върху водещи маркетинг тенденции, които маркетлозите не само ще следят, но и ще прилагат през 2015. 

Видеото без съмнение ще продължи да бъде основен инструмент при комуникацията на брандове, ценности и лични емоции. Персонализацията преди години беше трудна и скъпа за реализация, но клиентите все повече настоявят да са единствени и неповторими, да получават лични продукти и услуги и те да бъдат създадени, ако не специално за тях, то поне преработени спрямо техните представи и очаквания.

Дигитално съдържание не е само картинка, не е просто текст. Наложително е да повишаваме IT културата и знанията си, да сме в крак с последните изисквания на големите доставчици на реклама, да знаем как да създаваме съдържание за онлайн.

Онлайн рекламата получава по-големи бюджети, повече видимост, а по този начин и повече реални действия от страна на потребителите. Кой от нас не е рекламирал онлайн или не е кликал на рекламно послание в мрежата? Но как се програмира онлайн рекламата и трябва ли да сме компютърни специалисти, за да създадем една ефективна кампания в интернет?

Важно е как маркетираме и къде, но не е без значение и какви продукти създаваме, какво искат клиентите и кои са най-актуалните им желания по отношение на здравословен начин на живот, на сигурност, на ангажимент от компанията към потребителите.

По време на конференцията Маркетинг тенденции 2015: Европа срещу ЦИЕ ще поставим всички тези теми, ще дискутираме с лекторите и участниците различните позиции, обещават организаторите. Посетителите на конференцията ще изберат заедно най-интересния лектор, който ще води практическа бизнес закуска 2 седмици по-късно.

Билети за събитието могат да бъдат купени от ТУК, а до 23 февруари тече ранна регистрация, при която цените започват от 50 лева.

 

 

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *