Услугите за фотоепилация стават все по-популярни у нас и не е никак чудно, че през последните месеци все повече чуждестранни играчи от този сектор проявяват интерес към българския пазар. Поредният пример за това е стъпването у нас на испанската верига за фотоепилация No+Vello в началото на миналата година, а добрата новина за предприемачите е, че компанията предлага възможност за франчайзинг под нейната марка.

С повече от 450 центъра в Испания и Португалия, No+Vello е най-голямата верига за фотоепилационни услуги на Иберийския полуостров и

най-бързо разрастващият се франчайз в Испания.

Компанията се специализира в предлагането на услуги за фотоепилация и фотоподмладяване на революционно ниска цена. Компанията е създадена в края на 2007 година в Испания и само за няколко месеца сe превръща в лидер на пазара на епилационни услуги. След успеха си в Испания (повече от 400 франчайза), No+Vello се консолидира и в Португалия, където за по-малко от година са открити 60 центъра и се очаква до края на 2009 година броят им да достигне 90. No + Vello използва уреди за фотоепилация с интензивна пулсираща светлина (IPL) от последно поколение, които позволяват да се третира всеки тип кожа и окосмяване. Уредите използват безболезнена, безопасна и лесна за прилагане техника, която постига ефективни и трайни резултати, несравними с традиционните методи на епилация. През следващите месеци, компанията подготвя развитието си на

нови международни пазари, сред които освен България, са още Румъния, Бразилия и Мексико.

Българският офис на No+Vello разполага с квалифицирани специалисти и достъп до медицински консултации от централата, което е гаранция за безопасността и качеството на процедурите. „Нашата цел в България е да популяризираме фотоепилацията, услуга с нарастващо търсене, но считана до момента за луксозна поради високата си цена. No+Vello ще предлага фиксирана унисекс цена от 40 лева на зона и процедура, която ще превърне фотоепилацията в услуга, достъпна за широк кръг потребители“ – коментира Рандъл Нелсън, представител на No+Vello и мастер франчайзополучател за България. Компанията предвижда

да открие у нас между 15 и 20 центъра за фотоепилация през следващите две години.

Първият салон на марката в България отвори врати преди половин година в столичния квартал Изток в присъствието на представители на посолството на Кралство Испания в България. „За нас е удоволствие да се грижим за красотата и удобството на нашите клиенти. Отделяме специално внимание на особеностите на кожата при всеки посетител и всички наши клиенти получават безплатен тест” – заяви тогава Марияна Семерджиева, собственик на първия No+Vello салон. Според Рандъл Нелсън: „Пазарът за фотоепилация е с ясна тенденция на растеж. Наблюдаваме нарастващо търсене, особено сред младите хора и мъжете.” 

През декември 2010 г. No+Vello откри четири нови салона на топ места в столицата – Сердика Център Мол, кварталите Лозенец, Младост 1 и Студенстки град. Така на практика марката затвърждава експлозивното си развитие и в България със 7 салона само за 9 месеца присъствие на пазара.

Какво получават франчайзинг партньорите?

Срещу ниско-разходна инвестиция No+Vello предоставя на своите франчайзпартньори екслузивна територия, уред за фотоепилация от последно поколение, обучение, мебелировка, маркетингови материали, оперативно ръководство и бизнес съвети преди, по време на и след откриването на центъра за фотоепилация. Франчайз формулата на No+Vello е подходяща, както за инвеститори, така и за хора, търсещи собствена заетост. От франчайзинговите собственици не се изисква бизнес опит или познания в областта на фотоепилацията. Необходимо е помещение от минимум 35 м2 в зона с голям човекопоток, но не е задължително то да бъде на голяма търговска улица.

С атрактивната цена от 30€ (40 лв) на зона и процедура No+vello е първата марка, която успя да въведе идеята за единна тарифа, както на национално, така и на международно ниво, и по този начин стана първата и най-рентабилна франчайз верига за фотоепилация. Преди появата на компанията, фотоепилацията беше предназначена за хора с много висока покупателна способност.

Франчайз таксата

е 25 000 евро (без ДДС). Тя включва ексклузивна територия, оборудване за фотоепилация, мебелировка, включваща бюро, мениджърски стол, три стола за посетители, оперативен стол и др., козметично легло, увеличителна лампа и помощна масичка, външен знак в стандартен размер, външни стикери за прозорци в стандартен размер, четири декоративни табла и четири униформи. Освен това на разположение на франчайзополучателя има и рекламни материали, включително 20 000 флаера за първоначална реклама, 500 покани за посещение и др. Той получава също и консултация за вътрешния дизайн на обекта, управленски софтуер и първоначално обучение, както и оперативно ръководство.

„Ключът към нашия успех се дължи на либерализацията на услугата,

правейки я достъпна за всеки човек, като по този начин се превърнахме в една от най-рентабилните франчайз вериги. Освен това, съществуват и други аспекти, които подпомогнаха бързия растеж на веригата: пазарът е във възход; непрекъснато се увеличава търсенето на услуги, свързани с естетиката и красотата; инвестицията е малка, а управлението – лесно; рентабилността е много висока, като възвръщаемостта средно е между 8 месеца и 1 година“ – посочват от No+Vello.

Към момента веригата има обекти в жк. Изток, на ул. Константин Кисимов №2А, в центъра на ул. Гладстон №60 (в близост до площад Славейков), в жк. Люлин, блок 385, вход Б, магазин 3 (до Кооперативния пазар и Пощата), в жк Младост 1, бул. Йерусалим,бл. 51, вх. Б (в близост до метрото), в Студентски град, на ул. Академик Борис Стефанов №1, вх.4, партер (в близост до зала Христо Ботев, до спирката на автобуси 280 и 94), в Лозенец, на бул. Джеймс Баучер № 91 (в близост до хотел Кемпински Зографски), в Сердика Мол, на бул. Ситняково № 48 (Етаж -1, срещу Costa Coffee) и предстои откриването на обект в Манастирски ливади, ул. Казбек № 61.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *