Изпращането на пратки до САЩ е отлична възможност за развитие и печалба на всеки бизнес, свързан с международната търговия. Американският пазар е един от най-мащабните, но и конкуренцията на него е значителна, а потребителите имат високи очаквания от гледна точка качеството на стоките и куриерското обслужване. 60% от жителите на САЩ пазаруват по Интернет, а средната стойност на една покупка е 1034 долара. Общо 875 милиарда долара годишно харчат американците за онлайн търговия. Данните са обещаващи, а прогнозите са за ръст през следващите години, но за да пробиете на американския пазар трябва да направите задълбочено предварително проучване и да се договорите с надеждна куриерска фирма, която да доставя сигурно и в срок всяка ваша пратка до САЩ.
Какво трябва да знаете за американския пазар, преди да изпратите пратка до САЩ
Проучете какви норми и стандарти за качество действат на американския пазар. Освен международните правила, всяка страна има и свои специфични изисквания, които трябва да бъдат спазени, когато смятате да изпращате свои стоки до там.
Запознайте се добре и с потребителското поведение, и навиците на американците. Насочете специални послания към тях, за да предизвикате интерес към стоките си.
Опишете подробно какво предлагате, за да сте сигурни, че всяка ваша пратка до САЩ ще бъде посрещната с реалистични очаквания. Предложете и ясни схеми за връщане или подмяна, за да се чувстват потребителите спокойни, когато пазаруват от вашия сайт.
Договорете се с утвърдена куриерска фирма, която извършва доставки на пратки до САЩ
Важно е обявените срокове за доставка да бъдат спазени, а куриерското обслужване да е на ниво, за да отговори на изискванията на американците. Когато качеството на стоките ви е подобаващо и куриерската услуга е отлична, вероятността да се сблъскате с неприятната възможност за връщане на изпратени пратки до САЩ е минимална.
Настоявайте за проследимост на всяка ваша пратка до САЩ
Тази възможност е от полза при всяко изпращане на пратки, а когато дестинацията е далечна, проследимостта е още по-важна, за да сте спокойни. Когато знаете във всеки един момент къде се намира вашата пратка до САЩ – от подаването ѝ в куриерския офис до достигането ѝ до крайния клиент, вие ще сте сигурни, че стоката ви е в безопасност. Проследимостта е важна и за клиентите, за да знаят, кога точно да очакват своите пратки до САЩ, които вече са изпратени от търговеца. Когато потребителите са информирани относно етапите и прогнозното време на доставката, те ще имат реални очаквания и могат да планират добре своето ежедневие, за да приемат заявената пратка, когато пристигне.
Гарантирайте качество, за да постигнете успехи на конкурентния американски пазар
Бъдете открити с клиентите, дайте им подробна информация, както за характеристиките на стоката, така и за пътя на доставката на тяхната пратка до САЩ, за да постигнете печалба. Когато разчитате на куриерска фирма, която е доказала името си в бранша, може да сте спокойни, че вашите продукти ще достигнат в най-добрия си вид до потребителите и вашият бранд ще бъде представен подобаващо на американския пазар. Не забравяйте, че куриерската фирма, с която работите, на практика е вашето лице пред клиентите в чужбина, затова избирайте внимателно и се доверете на утвърдени професионалисти, които доставят пратки до САЩ.