Как операторите на мотокари могат да възползват от новото приложение на Linde?
С новото си приложение, Мениджър на услугите (Linde Service Manager), Linde Material Handling предлага на клиентите си лесен достъп до сервизната мрежа. Мобилното приложение позволява да се стартират служебни поръчки денонощно, само с помощта на смартфон. Друго предимство е, че потребителят непрекъснато се информира за текущото състояние на поръчката.
Няма подходящо време, в което мотокарът да се развали. Ако подемно-транспортното средство не работи, всяка минута е важна, докато сервизният техник не го върне обратно функциониращ. В такива случаи, безпроблемната комуникация през целия процес на обслужване, е решаващ фактор за отговорния ръководител на подемно-транспортната техника. В комуникацията влизат уведомяването за щетите, текущия статус и отчета за услугата. Благодарение на Linde Material Handling, тези стъпки сега са радикално опростени.
„С новото приложение на Linde, Service Manager, ние последователно използваме предимствата, произтичащи от цифровизацията. Заявките за услуги се въвеждат веднъж и след това се пренасят по електронен път до приключването им. Това ни позволява да ускорим процеса, да го направим прозрачен и в резултат на това, да осигурим още по-добро качество на услугата.“ Обясняват от Мотокар Сервиз, които са официален представител мотокари Linde MH за България.
Приложението е достъпно за Android и iOS и може да бъде изтеглено безплатно от Google Play Магазин или Apple App Store. Създаването на заявка за услуга работи по следния начин: Ако техниката се развали, водачът трябва да избере от един списък вида и модела ѝ. За по-бързо, може да сканира и QR кода, който е прикрепен към превозното средство. След това може да опише дефекта и да прикачи снимки. Тази информация се изпраща към мениджър, който отхвърля или приема заявката и я препраща към обслужващия персонал на Linde.
Приложението информира потребителя за всички стъпки при разглеждането на заявката. Например, показва кога се очаква да пристигне сервизният техник и всички текущи заявки за услуги и предстоящи срещи за поддръжка. „Прозрачността на услугата е изключително важна за персонала на компаниите, които използват складовата техника на Linde. По този начин те винаги знаят точно кои кари са на разположение – така че да могат да планират съответно задачите си ”, казва Рох. Приложението също така съхранява данни и за работното състояние на отделните камиони. Например, зелената точка показва, че няма изчакваща дейност по обслужване на превозното средство. Посочени са и последните работни часове.
В допълнение, потребителят може да изпрати и съобщение заедно със заявката за обслужване и да му даде приоритет. Това е важно, при кари, които се използват в рискови среди и не могат да се заменят с нищо друго. Тогава техникът знае, че нещата са неотложни и може да приоритизира тази заявка.
След като карът е поправен се изкарва подробен доклад за всичко поправено. Освен това в приложението се променя и статусът на кара.
Функционалният обхват на приложението Linde Service Manager се допълва от възможността да се следят карите в определена зона. Това е идеално при по-големи места с много различни зони. Тази функция помага по-лесно да се намери кой е дефектиралия кар, защото се показват само карите, които се използват в отбелязаната зона.