Списание ENTERPRISE в партньорство с Българския Форум на Бизнес Лидерите (БФБЛ) организират
Първа международна конференция за управление на взаимоотношенията с клиентите (CRM) – „Световни решения и български практики”
Гр. София, 06 Октомври 2009

Защо CRM?

Ефективността е най-важният критерий, с който днес планираме търговските си стратегии и бъдещите си приходи. CRM е най-модерната и бързо развиваща се софтуерна платформа, към която са насочени надеждите на мениджърите за увеличаване на продажбите дори по време на намалено потребителско търсене.
С помощта на CRM системите е доказано, че компаниите реализират повече приходи от съществуващите клиенти, увеличават ефективността на промоциите и показват лично отношение към всеки клиент.

Какво ще ви даде конференцията?

По време на конференцията ще научите повече за техниките за процесите за ефективно предлагане на продукти и услуги на съществуващи и потенциални клиенти, за техниките за т.нар. „ cross-selling”, пазарът на CRM решения по света, практически guerilla marketing техники при управлението на отношенията, успешните примери от България.
Лектори ще бъдат водещи български и чуждестранни експерти в областта на маркетинга и продажбите.

Запознайте се с най-новите световни тенденции в маркетинга и управлението на взаимоотношенията с клиентите във финансовия сектор, дистрибуцията и търговията на дребно. Научете повече за работещите решения в и извън България на 6-ти октомври (вторник) в хотел Метрополитън София.

Местата са ограничени!

Допълнителна информация за събитието:

Системите за управление на взаимоотношенията с клиентите (CRM) са най-бързо развиващите се софтуерни платформи за ефективност на продажбите и персонализиране на отношението към клиентите на комапнията. По време на своята дейност в процеса на продажба на стоки и услуги всяка компания достъпва до информация и данни, които обикновено не се използват от търговския екип. Привеждайки тази информация в подходяща форма за анализ, CRM създава основа за вземането на управленски и търговски решения, давайки отговори на редица въпроси, свързани с предлагане на допълнителни продукти и услуги на съществуващи клиенти или правилно таргетиране на потенциaлните такива.

В настоящата неблагоприятна икономическа ситуация правилното управление на взаимоотношенията с клинетите може да се окаже ключът към успеха, позволявайки на всяка компания да използва ценната си информация, за да спечели повече нови клиенти или да постигне увеличение на търговския оборот чрез предлагане на точните продукти за клиентите на компанията, за да спечели конкурентно предимство.

Повече информация на http://www.enterprise.bg/crm/

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *