IBM представи нов набор от услуги, насочени към маркетинг директори и директори „Информационни технологии”. Те целят да подпомогнат дейностите за ангажиране вниманието на днешните потребители, които избират все по-внимателно и са все по-активни в онлайн пространството. IBM Interactive, дигиталната маркетинг агенция на IBM, ще има основна роля в насочването и упътването на компаниите по пътя към тяхната дигитална трансформация.

 

Проучването на IBM от 2011 година, проведено сред повече от 1,700 главни изпълнителни директори, показва, че мнозинството от световните маркетинг мениджъри признава, че е настъпила промяна в ангажираността на потребителите, но се чувстват неподготвени да се справят с проблема. От резултатите става ясно също така, че докато 82% от маркетинг директорите демонстрират готовност да засилят употребата на социалните медии като ключов фактор за успешна съвместна работа и иновация през следващите 3 до 5 години, само 26% от тях за момента проследяват блоговете, 42% следят отзивите на трети страни и 48% се проверяват потребителските коментари в опит да оформят маркетинг стратегиите си.

 

В отговор на това предизвикателство, IBM представя нов набор от интегрирани услуги, проектирани да помагат на лидерите в бизнеса да изградят и разширят дигиталното си маркетинг присъствие. Компанията може да ги насочи в експлоатирането на технологиите като инструмент в развитието на значима, персонализирана връзка с потребителя чрез мобилните, социални и онлайн платформи.

 

IBM предвижда да приложи аналитични техники с цел стимулиране на ангажираността на клиентите и оптимизиране на маркетинг дейностите на компаниите. Търговски компании, банки, застрахователни и телекомуникационни компании са изправени пред предизвикателството да намерят правилния подход при предлагането на продуктите си в най-подходящия момент. Анализите в реално време улесняват тази задача, тъй като дават важна информация и насоки за потребителските предпочитания и желания. Комбинирайки правилата на бизнеса, базирани на успешни предложения и действия, насочени към различни потребители в сходни ситуации, процесите на бизнес анализ могат да препоръчат индивидуални стратегии за привличане вниманието на даден потребител.

 

Новата услуга на IBM позволява на маркетинг и изпълнителните директори да осъществяват по-персонализирана комуникация с потребителите, в резултат на което да повишат лоялността им към марката. IBM ще помогне на фирмите да използват технологиите като инструмент за изграждане на по-смислени, персонализирани комуникационни процеси с потребителите чрез мобилни телефони, социални мрежи и онлайн среда.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *