Груповото пазаруване в САЩ ще скочи със 138 процента през тази година

Секторът на груповото пазаруване, който се появи „от нищото“ само преди две години, ще достигне обем на продажбите от 2.7 млрд. щ. долара през тази година само в САЩ, сочи ново проучване на Local Offer Network. Като се има предвид, че за миналата година този показател е 1.1 млрд. щ. долара, става ясно, че ръстът в сектора на годишна база ще бъде 138 процента.

Само водещата компания в сектора – Groupon – ще отчете продажби за между 3 и 4 млрд. щ. долара, сочи още проучването, но тези цифри са за бизнеса на компанията в целия свят, а не само в САЩ. За сравнение общите й приходи за миналата година са били 760 млн. щ. долара, което означава, че бизнесът й ще нарастне няколко пъти.

През първото тримесечие на тази година в този сегмент са се появили 117 нови сайта в САЩ, което означава, че броят на новите играчи в сектора се е удвоил на годишна база. Увеличава се и броят на сделките през такива сайтове, като през миналата година те са били 63 000 само в САЩ, докато само през първото тримесечие на 2011 г. те са 40 000.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *