Секторът на груповото пазаруване, който се появи „от нищото“ само преди две години, ще достигне обем на продажбите от 2.7 млрд. щ. долара през тази година само в САЩ, сочи ново проучване на Local Offer Network. Като се има предвид, че за миналата година този показател е 1.1 млрд. щ. долара, става ясно, че ръстът в сектора на годишна база ще бъде 138 процента.
Само водещата компания в сектора – Groupon – ще отчете продажби за между 3 и 4 млрд. щ. долара, сочи още проучването, но тези цифри са за бизнеса на компанията в целия свят, а не само в САЩ. За сравнение общите й приходи за миналата година са били 760 млн. щ. долара, което означава, че бизнесът й ще нарастне няколко пъти.
През първото тримесечие на тази година в този сегмент са се появили 117 нови сайта в САЩ, което означава, че броят на новите играчи в сектора се е удвоил на годишна база. Увеличава се и броят на сделките през такива сайтове, като през миналата година те са били 63 000 само в САЩ, докато само през първото тримесечие на 2011 г. те са 40 000.