Преобладаващата част от търговците (68%), пробвали услугата „Оферта за групово пазаруване“ уверяват, че това е била печеливша стъпка, съобщава Expert.bg, позовавайки се на проучване на социалната мрежа за намаления cutplanet.bg, направено сред 100 различни търговци, изпробвали този модел за привличане на клиенти.
Браншовете, които са получили най-високи печалби от промоционалните кампании, са здраве и красота (70%), обучение (69%), хотелиерство (67%), спорт (58%), и на последно място, ресторантьорство (55%).
Рентабилността за търговец, предлагащ оферта за групово пазаруване, е ограничена от високото намаление, което трябва да предложи, и от комисионната, която трябва да плати на сайта.
Ключът към успеха е спечелването на доверието на клиента още при първото посещение.
Веднъж щом клиентите се срещнат с търговеца, зависи от него дали те ще повторят услугата на редовна цена.
По този повод, 76% от анкетираните лица твърдят, че успяват да спечелят част от клиентите. 32% обаче признават, че нямат установени методи, с които да измерят лоялността на клиентите.
Данни от същото проучване разкриват какъв е и процентът на клиентите, които купуват ваучери, но така и не ги използват. Само 12% от анкетираните заявяват, че всички закупени ваучери се използват. Практиката на няколко сайта за групово пазаруване е да запазят за себе си сумата от неизползваните ваучери. Това е и една от основните причини за недоволството на търговците от този модел.
На последно място, 78% от анкетираните потвърждават, че биха повторили публикуването на оферта в сайт за групово пазаруване.
Тези данни потвърждават, че макар и някои търговци да не постигат краткосрочна печалба от ваучерите, са положително настроени да опитат отново, тъй като не съществува друг вид реклама, при който можеш да привлечеш толкова много клиенти, без предварително заплащане.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *