Георги Христулев е основател на маркетинговата компания Web Direct и на Игрите на успеха (обучения и събития с фокус да помагат за успеха в бизнеса и в живота).
Освен това той е съдружник в Email invest – единствения български софтуер за имейл маркетинг за бизнеса. Email invest е сред десетте най-добри софтуерни продукти за E-mail маркетинг в целия свят, а чрез него са изпратени над 19 000 успешни кампании в 6 държави.
Той е успял, учейки се от опита си – и от успехите, и от грешките. Сега иска да сподели наученото и да помогне на повече хора и бизнеси да растат и да се развиват.
Георги споделя, че „Привилегия и истинско щастие е да работиш с клиенти и партньори, които знаят какво искат и търсят начините да го постигнат.“
Въпрос: До броени дни стартира Академията за онлайн бизнес. Каква е нейната цел и с какво е уникална тя?
Отговор: Академията за онлайн бизнес Web Direct Academy има за цел да помогне на няколко типа хора. На тези, които искат да създадат свой онлайн бизнес – дава необходимите инструменти и умения за това. На хора с вече съществуващ офлайн бизнес – дава възможности и умения да привлекат нови клиенти, да увеличат печалбите си, да разраснат бизнеса си. На хора, които търсят своята професия или искат да я сменят – дава необходимите умения да работят като специалисти, които предоставят онлайн услуги. Най-общо Академията за онлайн бизнес има за цел това, с което е и уникална – тя дава свобода на завършилите я. Свобода да използват наученото, както на тях им се иска.
Въпрос: За кого е подходяща Академията и има ли изисквания към кандидатите?
Отговор: Програмата е така разработена, че да е полезна на хора с никакви или много малки познания за уеб. Няма изисквания към кандидатите и всеки с желание да натрупа реални умения от хора с богат опит, е добре дошъл.
Въпрос: Колко участника вече са заявили участие и възможни ли са записвания само за конкретен модул?
Отговор: Възможно е записване само за отделни модули, защото решихме, че трябва да дадем възможност на хора, които вече имат умения за SEO (например) да научат как да прилагат в работата си и E-mail маркетинг (например). Също така подготвихме и възможност за дистанционно онлайн обучение, за да могат да се включат и хора, които не живеят в София. Така че броят на записаните за отделните модули варира, а има сериозен интерес и за цялата академия. Побързайте, ако искате и Вие да се включите!
Въпрос: Кои са най-ефективните инструменти за продажби в уеб?
Отговор: Цялостната стратегия за онлайн продажби зависи от спецификите на дадения бизнес, но опитът на маркетингова компания Web Direct с нашите клиенти ни насочи към най-ефективните уеб инструменти за развитието на бизнеса, които са включени и в програмата на Академията: уебсайт, SEO (оптимизация за търсещи машини), e-mail маркетинг, Google AdWords, маркетинг в социалните мрежи.
Въпрос: Как ще се развие онлайн бизнесът у нас през следващите години?
Отговор: Доверието към бранда става все по-важна и ключова величина. Затова и копирайтингът за уеб, и таргетирането при рекламни кампании, и SEO оптимизацията вървят в посоки, които целят преди всичко специално отношение към клиента. И в онлайн, и в офлайн продажбите – ключът за успеха е доброто обслужване. По мои впечатления това е нещото, което онлайн бизнесите най-често пропускат. Стъпват на технологичното развитие и на сложни функционалности на уебсайтове и електронни магазини, а забравят доброто обслужване и търсенето на мнението на клиента. Мисля, че в следващите години това рязко ще се промени и онлайн бизнесът ще мисли и работи с много повече разбиране и отношение към потребителите. Ще продължи тенденцията за все повече български онлайн бизнеси, които работят с клиенти от цял свят – това е едно от най-големи предимства да работиш онлайн – преодоляваш граници и разстояния. А свободата, която онлайн бизнеса дава – да работиш откъдето искаш, когато ти е удобно – ще продължи да привлича все повече младите хора да искат да работят в тази сфера.
Въпросите зададе: Мария Иванова