След внимателен анализ на новата европейска регулация за защита на личните данни, компанията производител на печатащи устройства Brother изготви набор от препоръки, които да помогнат на бизнеса да се защити от пропуски, свързани с печата и съответствието с регламента GDPR, влизащ в сила на 25-ти май 2018 г.

Според проучване от началото на 2017 г.:

·         40% от купувачите на устройства за печат не знаят какво е GDPR.

·         Други 19% са имали представа, но не са били наясно със срока за внедряване на промените – 25-ти май 2018 г.

·         И което е още по-обезпокоително – цели 51% от тези купувачи не са разбирали, че GDPR води до значителни усложнения при управлението на печата1.

Освен значителни рискове за репутацията на компанията, глобите за несъответствие са особено стриктни и достигат до 20 милиона евро или 4% от годишния оборот (което е по-голямо).

Ива Тотева, Мениджър „Продажби и маркетинг“ в Brother България, каза: „С внедряването на GDPR и скорошния му срок, компаниите в Европа са заети с подготовка на одит на своите IT системи и данни за съответствие с регламента. Но принтерите останаха извън фокуса на GDPR и дори компаниите, които обръщат значително внимание на процеса, остават неведоми за уязвимостите, свързани с печата.“

„Ние отдавна предлагаме продукти, които защитават конфиденциалността на информацията и позволяват постигане на съответствие с новия регламент по лесен за осъществяване и проследяване начин, допълни тя.

Топ моделите от бизнес линиите принтери и мултифункционални устройства Brother притежават вградени възможности за идентификация на потребителя в мястото на получаване на хартиените документи. Така наречената функция “pull printing” изисква потвърждаване на печата при устройството с ID карта или PIN и гарантира, че информацията ще попадне в ръцете на служителя, който има право да борави с нея.

Принтерите и мултифункционалните устройства от бизнес сериите на Brother притежават вградени възможности за защитен печат, който се извършва след идентификация на потребителя. При него се изисква автентификация чрез ID карта или PIN , което гарантира, че информацията ще попадне само в ръцете на служителя, който има право да борави с нея.

Освен това, интелигентните софтуерни решения за управление на печата, посредством Brother Solution Interface, могат да генерират справки за изпълнените заявки за печат от всеки служител в организацията и да послужат за проверка на пътищата на документите, мястото на съхранение и гарантиране на защитата на данните в тях.

Постигането на съвместимост с GDPR е първата стъпка, която бизнесът трябва да осъществи, но поддържането ѝ изисква постоянен фокус, експертиза и възможност за одит на използването на печата. Решенията за печат на Brother осигуряват нужните технологии за защита и проследяване, така че да се гарантира пълно съответствие с регламента, дори когато чувствителни данни се съхраняват на хартиен носител.

Повече информация за технологиите за защита на информацията при печат, можете да получите от Brother България.

 

1.     Low Investment in Print Security and Increasing Compliance Challenges Leave European Companies at Risk, IDC #EMEA42819617, June 2017

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *