FM Center 7.1 с фокус върху отношенията с клиентите и финансовата информация

Улеснена комуникация с наемателите, по-ефективно управление на информацията за клиентите и нови възможности за генериране на справки и отчети – това са ключовите подобрения в новата версия на специализираната система за фасилити мениджмънт – FM Center. Системата е разработен по такъв начин, че да подпомага фасилити и пропърти мениджъри да бъдат по-ефективни, да постигат по-добри професионални резултати, а работата им да носи удовлетворение на тях и клиентите им.

Улеснена комуникация с наемателите

Изместващият се фокус на фасилити мениджмънта от поддържаща към стратегическа функция предполага повече комуникация с клиентите и наемателите. Уеб модулът FM Assistant беше създаден през 2017 г., за да посрещне тези нови изисквания. Новата версия надгражда някои от функционалностите му, за да предложи на ФМ специалистите още по-добра връзка с клиентите.

  • Подобрена е функционалността за изпращане на масови известия по SMS и Email. Фасилити мениджърите получават възможност да търсят получатели по различни критерии – име, собственост, разходни/приходни центрове, телефонен номер, мейл адрес.

  • Добавена е възможност за изпращане на съобщения само до отделни групи потребители. Например до тези, които имат отрицателен финансов баланс.

  • Фасилити мениджърите могат да видят лист с контакти, показани според търсения критерий, и след това да селектират всички или само избрани от тях.

По-ефективно управление на клиентските профили

Подобрени са възможностите за управление на профилите на клиентите, като в същото време е засилен контролът над информацията им. Всеки фасилити и/или пропърти мениджър има достъп само до потребителите и данните по проектите, по които има позволение да работи (даден достъп в FM Center Configuration).

  • Фасилити мениджърите могат да определят дали даден контакт да присъства в един, повече или всички проекти.

  • Улеснен е достъпът до общата информация по клиент – контакти, превозни средства, текущ баланс. Лесно може да бъде издадена справка с тази информация.

  • Данните за клиентите могат да се редактират директно от модул Собственост, без да е необходимо да се достъпва модул Контакти.

Подобрени възможности за генериране на справки и отчети

Дигиталната трансформация и интеграцията на съвременни технологии във ФМ сектора рефлектира върху нарастващото количество съхранени и анализирани данни. Това позволява вземането на по-точни решения, базирани на съответната информация. Новата версия на FM Center предлага допълнителни възможности на фасилити мениджърите да управляват тези данни и информация, особено що се касае до бюджета и финансовите операции.

  • Подобрен е достъпът до финансови данни и информация. Още при отварянето на уеб асистента, фасилити мениджърите имат възможност да получат нагледни справки относно:

    • статус на банковите сметки;

    • последни входящи плащания;

    • баланси на касите;

    • последни разходи;

    • чакащи плащания.

  • Допълнително, управлението на финансовата информация е по-лесно благодарение на подобрените възможности за генериране на различни баланси, справки и отчети.

Подобренията във FM Center 7.1 са продиктувани както от изискванията и очакванията на професионалистите, така и от съвременните тенденции в сектора. Връзката с клиентите и тяхната удовлетвореност са все по-важен измерител за качеството на предлаганата услуга. В същото време извличането на необходимата информация от множество данни е важно условие за ефективното управление на ресурсите на организацията и постигане на заложените финансови резултати.

За повече информация относно новите възможностите на системата FM Centerhttp://fmcenter.centermine.com/

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *