Когато преди няколко години четиримата бивши служители на Google Пол Бъчейт, Джим Норис, Санджев Сайнг и Брет Тейлър създават своя собствен Интернет ресурс – FriendFeed, с помощта на фонда за рискови инвестиции Benchmark Capital, те вероятно са планирали след развитието на сайта да намерят стратегически купувач. Едва ли обаче са очаквали, че това ще е компания от ранга на Facebook.
Само преди часове онлайн социалната мрежа обяви, че придобива FriendFeed и привлича в екипа си основателите на проекта. В близко бъдеще сайтът, който позволява обмен на новини в реално време между регистрираните му потребители, няма да се променя. Сумата по сделката не е известна.
Днес Facebook е най-бързо развиващата се онлайн социална мрежа в света, като през юли броят на потребителите й е достигнал 250 милиона. Вече се появиха и първите коментари, че придобиването на FriendFeed ще позволи на компанията да се конкурира успешно с Twitter.