Eventex 2016 с нов, революционен формат за организаторите на събития

На 16-18 март в София ще се проведе Eventex 2016. За втора поредна година събитието ще събере професионални ивент организатори от цял свят за 3 дни на специализирани обучения, иновативна конференция и награждаване на най-добрите събития, технологии, лектори и агенции в бранша. “Това е най-мащабното ни и иновативно събитие досега” – каза Ованес Ованесян, собственик и създател на формата.

Тази година Eventex залага на различен подход за обогатяване на професионалните умения на ивент организаторите. През първите 2 дни на събитието ще се проведат 6 ексклузивни майсторски класа, водени от международно признати експерти в сферата на ивент маркетинга, технологиите и събитията. Някои от лекторите са Михаел Хайпел (немски маркетинг и ивент мениджмънт спецаилист), Елинг Хамсо (един от най-влиятелните ивент стратези в Холандия и Великобритания), Виктор Нейндорф (холандски специалист по маркетинг на изживяването) и Бранд Крюгер (американски специалист по ивент технологии). Обученията са целодневни, провеждат се на английски език и включват концептуална обедна програма.

На 18 март в София Ивент Център ще се проведе нетрадиционна конференция на тема “Холистичен подход към организирането на събития” с лектори от Индия, Европа и Канада. Сред тях са имена като Чарлз Маркъс – един от 60-те топ мотивационни лектори в света и Крути Парекх – единствената жена-менталист в Азия. Осигурен е симултанен превод на български език.

Церемонията по награждаване на най-отличителните събития и професионалисти в ивент индустрията в световен мащаб също е част от тридневния Eventex 2016 и ще се проведе на 17 март в Рейнбоу Плаза.

За повече информация, свързана с всички подробности около събитието, посетете сайта на Eventex 2016: http://eventex.co/

Относно Eventex: Eventex се провежда за 8-ма поредна година, като за втори път е международно събитие. Форматът ежегодно събира професионални организатори на срещи и събития с цел да представи най-новите тенденции в световната ивент индустрия; да вдъхнови и мотивира организаторите и да обогати похватите, които те използват в ежедневната си работа.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *