ERP браншът организира съвместен семинар, насочен към производствения сектор

През последните години технологиите за управление на производството се променят динамично и браншът е сред тези, в които иновациите навлизат с най-бързи темпове. За да запознаят компаниите от сектора с новите тенденции в системите за управление на предприятията, българските разработчици и внедрители на бизнес софтуер организират съвместен семинар, на който ще бъдат представени последните тенденции при системите от клас ERP, CRM и BI, както и възможностите за тяхното внедряване с европейско финансиране по Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2016. Организатор е ERP Академията, която обединява най-разпознаваемите български компании за бизнес софуер.

 

Събитието ще се проведе на 14 юни, във Висше училище по застраховане и финанси (ВУЗФ). То се организира успоредно със стартирането на процедурата „Развитие на управленския капацитет на МСП“ по оперативната програма, която е единствената възможност за кандидатстване с проекти за въвеждане на системи за управление на бизнеса до края на годината. Семинарът „Модерно производство с европейско финансиране“ ще бъде напълно безплатен и ще събере на едно място водещи доставчици на бизнес софтуерни решения като Балкан Сървисис, Тим ВИЖЪН България, ERP.BG и SM Consulta, както и консултанти с дългогодишен опит в сферата на производството като Елана Инвестмънт.

 

„Семинарът е интересен с това, че за първи път българските компании за бизнес софтуер ще се обединят, за да представят на фирмите от производствения сектор най-популярните решения за управление на бизнеса в България, позволявайки им да направят информиран избор. Секторът, който вече от около година работи съвместно в рамките на ERP Академията, за да подготвя кадри в сферата на системите за управление на бизнеса, сега обединява усилията си и в стремежа си да улесни индустрията при избора на подходящо решение“ – заяви Наталия Футекова, управляващ партньор на ERP.BG.

 

 

Аудиторията ще се запознае също с добрите производствени практики за подобряване на бизнес процесите в организациите, както и с тънкостите при кандидатстване с проекти по новата оперативна програма. Подробно ще бъдат разгледани условията, сроковете и допустимите за финансиране дейности и разходи по проекта. Специално внимание ще се обърне на възможността за финансиране на софтуер за управление на бизнеса, предлаган като услуга – SaaS (Software as a Service).

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *