Стартиращата фирма за игри в социалните мрежи Diversion привлече рисков капитал от няколко доста уважавани инвестиционни фонда, сред които създадения от шефа на Google Ерик Шмид – TomorrowVentures, Hearst Corporation и The Tomante Company. Сумата на инвестицията не е известна.

Лос-анжелиският стартъп, който неотдавна подписа рекламен договор със Sony Pictures на стойност 1 млн. щ. долара, ще използва инвестицията, за развитието на нови продукти, както и маркетирането на досегашните.

Diversion е създадена през 2010 г. от Дейвид Янъси, Амир Халеем, Крис Брус и Джейсън Картън. Днес компанията има в портфолиото си няколко социални игри, включително FameTown, която вече има около 480 000 месечно активни потребители. Наскоро компанията пусна и новото си заглавие The A-List, което се играе във Facebook.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *