Ericsson идентифицира потребителските очаквания от „свързания“ начин на живот

Пазарът на цифрови услуги непрекъснато предлага нови приложения и решения, които позволяват на потребителите да комуникират, общуват, намират информация и пазаруват онлайн. Ericsson ConsumerLab анализира нововъзникващите потребителски нужди, както и някои концепции за услуги, проектирани да ги задоволят. На базата на интервюта със смартфони потребители на три пазара – Бразилия, Индонезия и САЩ, ConsumerLab идентифицира седем ключови нужди, които се определят като решаващи за успеха на новите услуги.

Светкавичен достъп навсякъде  – за да отговори на забързания начин на живот, потребителите очакват да имат достъп винаги и в реално време. Хората все повече изискват персонализирани услуги и съобщения, които отговарят на техния начин на живот. Изключване – потребителите ще използват технологиите за да балансират поведението си на „винаги активен“ и да отделят време да изключат, да се отпуснат и да релаксират. Потребителите проявяват интерес към услугите, които могат да им помогнат да направят това. Асистирана производителност – хората се интересуват от услугите, които управляват и координират техните графици.

Повече време заедно – в своя зает живот, приятелите и семейството все повече ще разчитат на технологията, за да поддържате връзка, където и да се намират. Контрол на потреблението – потребителите искат новите технологии да следят техните разходи, трафика на данни и да актуализират информацията им, което ще им позволи да отделят повече време за важните неща в живота. Локална информация – потребителите изразяват необходимост от получаване на информация, която има отношение към мястото, където се намират във всеки един момент.

Докладът показва, че добрата интернет връзка навсякъде е основният фактор, който насърчава потребителите да възприемат новите услуги, назован от повече от ¼ от анкетираните. След него се подреждат услугите за пазаруване, включително плащането чрез мобилен телефон и управлението на личните финанси.

Станислав Милев, 
редактор Технологии

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *