eDesign обра първите награди в три от петте маркетингови категории на тазгодишния БГ Сайт

Българската дигитална агенция eDesign спечели първа награда в три от петте маркетингови категории на тазгодишния национален уеб конкурс БГ Сайт. Компанията е победител в категориите: „Цялостна онлайн кампания“ с проекта си за Black Ram Whisky, който включва изграждане на модерен уебсайт, Facebook приложение, банери и използване на други маркетингови инструменти; „Landing страница“ с проекта https://www.kreditna-karta.bg/ за The One, както и „Facebook Application“ (Фейсбук приложение) със своята разработка за Black Ram Whisky, която е достъпна на адрес: http://uploads.edesign.bg/webawards2013/black_ram_fb/

„Успехът има важно значение за нас, тъй като сме победители в три от петте категории за маркетинг, като в другите две – за стандартен и динамичен банер – реално нямаме участие. Освен това в маркетинг категориите, в които печелим, конкуренцията беше много силна. Трите приза затвърждават лидерската позиция на eDesign в сферата на дигиталния маркетинг и показват, че креативността и използването на иновативни подходи може да бъде печеливша стратегия. Напоследък дигиталният маркетинг все по-често се свежда до развитие на стандартни Facebook страници и реклама с плащане на клик, все повече представители на бранша обещават мигновени резултати с минимален бюджет и все по-малко се търсят иновативни подходи. В този смисъл трите наши проекта, спечелили първи места, повдигат стандартите в бранша и са предизвикателство към останалите участници в него“ – обяснява Георги Костов, управляващ партньор на eDesign.

Уебсайтът на Black Ram Whisky се отличава с модерна визия и впечатляващи визуални ефекти, постигнати чрез използването на комбинация от иновативни технологии като HTML5, CSS3, Ajax и др. Проектът за The One от своя страна представлява иновативна Landing страница с интересни скрол ефекти и раздвижена визия, която обединява лесното управление с дизайнерската креативност. Facebook приложението за Black Ram Whisky потапя потребителя в типичната за рекламните клипове на напитката атмосфера, превръщайки го в откривател. То е допринесло за увеличаване на феновете във Facebook страницата на клиента със 100% и достигане до цифрата 26 000.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *