Гигантът в сферата на електронната търговия придоби стартиращата компания за локални продажби Milo.com за сериозната сума от 75 млн. щ. долара, съобщи технологичният блог TechCrunch. Първоначално неговият екип се позова на вътрешна информация, но след това потвърди официално новината от името на eBay. Преди броени часове пък корпорацията за електронна търговия публикува и прес съобщение по темата.
Milo.com Local Shopping е каталог за продукти, продавани в различни магазини из целите Съединени щати, в реално време. Портфолиото на компанията включва над 3 милиона продукти от Target, Best Bay, Crate & Barrel и др. доставчици.
Може би най-сериозният проблем на фирмата е, че наскоро Google започна да играе в същия сегмент, използвайки своята продуктова търсачка и възможностите на мобилната си платформа. Milo неотдавна отговори с пускането на собствено мобилно приложение за операционната система Android, но едва ли има стартъп, който би могъл да се бори с конкурент като Google, особено в сферата на интернет търсенето.
Изглежда, че собствениците на компанията са намерили решение в продажбата й на друг значим интернет играч – eBay, оставяйки на него инициативата да се бори с корпорацията на Сергей Брин и Лари Пейдж. И разбира се – получавайки съвсем нелошо възнаграждение за усилията да развият този проект. Привлеченият от Milo рисков капитал до сега е бил едва 5 млн. щ. долара, което означава, че добавяйки към тях още 70 млн. щ. долара предприемачите са възвърнали многократно както собствените си усилия, така и парите на своите инвеститори.