На 8 ноември, в столичния хотел Rainbow Plaza (ул. „Атанас Дуков“ №29), ще се проведе лекцията New Marketing Masterclass на Дейвид Миърман Скот – световен лидер в онлайн комуникациите и вирусните маркетингови стратегии. Организатор на събитието е Web & Events.
В рамките на семинара един от най-известните маркетолози на всички времена ще разкрие новите правила в маркетинга, PR-а и продажбите пред българската аудитория. Отминаха дните, когато можехте да планирате маркетинг и PR стратегиите си предварително. Живеем в свят, в който всичко се случва в реално време, и ако не сте ангажирани непрекъснато, тогава сте на път да се провалите, убеден е лекторът.
Семинарът ще отговори на въпросите: как да достигнете директно до купувачите, да осигурим по-голям трафик към вашия уебсайт, да се появявате сред първите резултати в търсачките, да привлечете купувачи, които търсят, онова, което вие предлагате, да привлечете хората в процеса на продажбите и да се конкурирате по-ефективно.
Дейвид Миърман Скот е лидер в онлайн комуникациите и вирусните маркетингови стратегии и е автор на 8 книги, включително 3 международни бестселъра. През по-голямата част от кариерата си е работил в сферата на онлайн новините. Бил е маркетинг вицепрезидент в корпорация „Нюзедж“ и е заемал ръководни постове в подразделението за електронна информация на „Найт – Райдър“, която по това време е една от най-големите вестникарски компании.