Действието на новата Call of Duty: Infinite Warfare се развива в космоса

Игровата поредица Call of Duty без съмнение извървя дълъг път през годините. Започнала като отговор на „тежкотоварния“ хит Medal of Honor през 2003 г. и позиционирана по времето на Втората световна война, явяваща се основна сцена за действието на общо взето всички военни екшън игри от онова време, Call of Duty не се спря на едно място и премина през модерните военни действия, за да стигне до бъдещето.

 

Всяка следваща част ставаше все по-визуално зашеметяваща и футуристична в предлаганите на играча технологии, а холивудският размах на действието привличаше към всяка следваща серия доказани актьори като Кевин Спейси, Гари Олдман, Джейсън Стейтъм, Кийфър Съдерланд, Ед Харисън, Сам Уортингтън, Мишел Родригез, Идрис Елба, Майкъл Кийтън и дори многомилионни музикални звезди като рок групата Avenged Sevenfold, писали ексклузивни парчета за франчайза.

 

Изненадата на актьорския фронт в актуалния Call of Duty: Infinite Warfare, която вече е в магазините на Pulsar Games, е включването на Кит Харингтън, издигнат на гребена на вълната от сериала „Игра на тронове“ и може би най-положителния герой в телевизионното шоу, който тук е … злодеят. Това обаче не е единствената изненада за феновете в новата видеоигра, защото с обещанието Infinity Ward да върне играта към нейните корени, а именно – биткaтa на живот и смърт между две армии, всички очакваха завръщане към клишето с Втората световна война. Само дето никой не беше споделил мащабите на замисления конфликт, защото Infinite Warfare прави още една крачка към бъдещето. Тук Земята се оказва твърде тясна за замислената от авторите схватка, така че войната се пренася отвъд орбита. Вече не си говорим за държавни граници, защото единствената граница е Слънчевата система!

 

Отвъд епичната солова кампания, разбира се, се разгръща един крайно нестандартен мултиплейър режим, където не автомата в ръцете на играча, а околната среда и липсата на гравитация се явява основно оръжие, позволяващо уникални импровизации. Наличен е и превърналият се в запазена марка на серията, забавен в своята ироничност зомби режим, който на практика винаги е бил самостоятелна игра в играта, която смело се подиграва с клишетата, но не отнема нищо от адреналина на основното действие.

 

Споменавайки клишетата, Call of Duty: Infinite Warfare наистина е едно дръзко бягство от доказания комфорт на досегашните части и е една игра, която ще изненада феновете с мащаб и динамика.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *