Консултантската компания Balkan Services завърши внедряването на системата Atlantis ERP в първия магазин на британската верига за дрехи и аксесоари Debenhams в България. Той се намира в наскоро отворения Bulgaria Mall и предлага на клиентите си разнообразен набор стоки на различни марки.
Внедрената и поддържана от Balkan Services система Atlantis ERP напълно отговаря на високите критерии на търговската верига. Чрез нея автоматично се осъществява интеграцията на голям обем данни относно различните артикули, цени, опаковки, кодове и други от Debenhams UK към представителите на марката у нас. Системата поддържа и всички търговски политики за ценообразуване и промоционалните оферти на магазина (Multi purchase offers), като Buy one get one at half price, Buy 3 Pay for 2, поддържа също така и карти за лоялни клиенти и ваучери за отстъпки. Планува се внедряване на Atlantis ERP и в Хърватия и Сърбия.
Освен внедряването на Atlantis ERP системата Balkan Services се занимава и с техническа инсталация в магазина, разположен на три етажа, включващо цялостно изграждане на IT инфраструктурата: от сървъри до безжична система от Access points на територия от 2 800 кв. метра. За максимално улеснение на клиентите и персонала са инсталирани и Touchscreen POS устройства на касите, които правят пазаруването още по-приятно.
„Balkan Services осъществиха проекта по план и в рамките на бюджета, въпреки краткия срок и специфичните ни промоции, отсъпки, програми за лоялност и стимули за бъдещи покупки. Системата работи гладко и магазинът бързо набира популярност на българския пазар”, каза Рой Кембъл, Представител на Debenhams за България, Хърватия и Сърбия.