Американският стартъп Crowdtap обяви, че е успял да привлече 7 млн. щ. долара рисков капитал от инвестиционните фондове Foundry Group, GSA Venture Partners, както и от компанията за социални медии Mr. Youth.
Стартиращата фирма предлага услуги по свързването на маркетинговите отдели с техните най-добри и влиятелни потенциални клиенти. Това е доста амбициозна цел, която стартъпът планира да осъществи чрез своята увеличаваща се членска база от над 150 000 фирми, която може да бъде разделена на тематични общности.
Това е втората рискова инвестиция, направена в проекта, след като компанията Mr.Youth вече е вложила 3 млн. щ. долара при създаването му през 2009 г. и му е осигурила инфраструктура за първоначалното му развитие. Стартъпът планира да използва новопривлечените средства за увеличаване на своя персонал с нови инженери и търговци.