VIVACOM e новото име на най-голямата телекомуникационна компания в България, която обединява услугите и екипите на БТК и vivatel. Това е последният етап от сливането на двaта телекома и веригата магазини 2Be, които се превръщат в компания с единна визия, обединен екип и пълно портфолио от телекомуникационни услуги с обща корпоративна идентичност.

Сливането на БТК и дъщерното и дружество БТК Мобайл (vivatel) започна в края на септември миналата година и беше финализирано през януари. Целта бе да се подобри ефективността на управлението, да се оптимизират разходите и да осигури устойчив ръст. Технологичната интеграция на двете компании позволи по-прецизно сегментиране на пазара и потребителските нагласи и създаването на иновативни продукти и комплексни услуги. Впоследствие БТК придобиха и популярната верига от магазини 2be.

Ребрандирането е част от стратегията за трансформация на БТК от техническа към клиентски ориентирана компания с по-близка връзка с клиента. Промяната в най-стария български телеком е важна стъпка за всичките му служители, клиенти и българския бизнес. Тя е логично следствие на тенденциите и измененията в световния телекомуникационен бизнес и показва пример за развитие в унисон с глобалния подход към очакванията на клиента. Като част от тази стратегия, клиентите вече могат да ползват услугата за изпращане на текстови съобщения от онлайн страниците на оператора, благодарение на услугата VivaSMS.

В началото на 2010 обединеният екип на VIVACOM ще се премести в нова сграда, а всички магазини на компанията ще се ребрандират до края на октомври 2009. Наскоро компанията придоби една от водещите вериги магазини за мобилни технологии 2Be, чиито магазини също се интегрират в търговската мрежа на VIVACOM.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *