Бизнесът с виртуални стоки бележи сериозен ръст през 2010 г.

Глобалният пазар на виртуални стоки за мнозина е неразбираем. През отминалата година обаче той отчете някои доста интересни цифри и показа сериозен потенциал за ръст – от виртуалните великденски яйца, до продажбата на вградени в игрите виртуални предмети.

Очакваните приходи на сектора през миналата година в целия свят са достигнали 7.3 млрд. щ. долара, което е огромна цифра, като се има предвид, че цялостните приходи на гейм индустрията през 2009 г. са 60 млрд. щ. долара. Това показва недвусмислено, че онлайн базираните игри, печелещи от продажба на виртуални стоки, ще се превръщат във все по-значима част от този сегмент.

Още по-впечатляваща е прогнозата, че само в САЩ приходите от виртуални стоки ще достигнат 2.1 млрд. щ. долара през 2011 г. Междувременно от второто по големина гейм издателство Electronic Arts посочват, че към момента процентът на виртуалните продажби от целите приходи на компанията достига 20%. Затова и не е случайно позиционирането на компанията на пазара на социални и онлайн игри.

По всичко личи, че сегментът ще се развива с бързи темпове, а другата добра новина е, че той предлага редица възможности за малки и стартиращи фирми да правят бизнес, без да се съобразяват с националните граници.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *