Бизнес форум ReRetail 2014 разкрива нови възможности пред търговските марки

Бизнес форум ReRetail 2014 – рЕволюцията на търговските марки ще проследи развитието на компаниите за мода, спорт и козметика на 1 юли (вторник) в хотел Новотел, гр. София. Форумът е част от поредицата събития на списание ENTERPRISE за успешни практики в различни бизнес сфери.
На бизнес форума инвеститори, производители, дистрибутори, представители на търговски центрове и молове ще дискутират ефективни управленски модели за съживяване на пазара и икономически растеж след криза. Ще бъдат разгледани примерите на марки, навлезли на българския пазар по време на криза, като DM, Lilly, Decathlon, Debenhams, H&M и LC Waikiki. 
Мениджъри и експерти в ДМ България ЕООД, Forton International, GfK Bulgaria и Colliers International ще разкажат за новите възможности и предизвикателствата пред търговските марки. Те ще споделят и как се справят марките с онлайн пазаруването и какви са eRetail тенденциите в техния сектор.
По време на форума ще се акцентира и върху все по-динамичното развитие на търговските центрове и предстоящото отваряне на нови молове – няма ли опасност от пренасищане на пазара и как това се отразява на различните брандове. С обновяването на „Витошка“, несъмнено търговската улица се възражда и отново се превръща в шопинг дестинация. Дискусията в рамките на форума ще проследи до колко търговската улица може да се конкурира с моловете.
Повече за ReRetail 2014 и програма на събитието: http://reretail.mysuccess.bg/ 

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *