Няма никакво съмнение, че през XXI век Интернет завинаги промени представите ни за комуникация, за общуване, но също и за търговия. Днес този комуникативен канал предоставя изключителни възможности за развиване на принципно нови и усъвършенстването на познатите до сега схеми за взаимодействие между отделните звена на пазара.
Традиционните канали на дистрибуция са допълнени с нови, които се характеризират с ниски разходи, непрекъснати операции и връзки с клиента при висока прецизност. Към потребителската база от данни се добавят клиенти, които не биха могли да бъдат достигнати по традиционните начини. Много често това е свързано и с пълно вътрешно преструктуриране на работата в самата организация.
На семинара „Електронна търговия – принципи, организация, управление“, който ще се проведе на 24 април в Софтуерния университет, ще бъдат обяснени условията за успешното развитие на търговията онлайн, видовете електронна търговия, както и бизнес форматите и последните тенденции при електронните магазини. Лекторът ще обърне внимание на най-търгуваните стоки на електронния пазар и на спецификите в поведението на потребителите на него. Ще бъдат разгледани правното регулиране на електронната търговия в България и за мениджмънта на търговската организация, функционираща чрез глобалната мрежа, както и множество примери от практиката.
Лектор на събитието ще бъде д-р Ангел Манчев – мениджър в сферата на електронния бизнес и същевременно теоретик и преподавател от Факултета по журналистика и масови комуникации на Софийския университет „Св. Климент Охридски“.