Какво е геймификацията и как може да бъде приложена тя за целите на бизнеса ще разкрие семинарът „Програми за лоялност с елементи на геймификация“. Събитието ще се проведе на 11 ноември от 18:00 ч. в Гранд хотел София (ул. Гурко 1).
Присъстващите ще научат как да развият лична и директна връзка със своите настоящи и потенциални клиенти чрез използването на програми за лоялност с внедрени елементи на геймификация. Ще бъде обяснена същността на геймификацията, ползите от нея за бизнеса и как се изгражда такава програма.
Лектор на обучението ще бъде анализаторът-практик Апостол Мушмов. Той е участвал в изграждането на множество подобни програми в различни браншове – от застрахователния, телеком и финансовия сектор, до образование и ангажираност на ученици. Автор е на книгата „Обърнат маркетинг – CRM“.
Повече информация за събитието е достъпна ТУК.