Берлински стартъп за оптимизация на SEO бюджета привлече 6.75 млн. долара инвестиции

Берлинската стартираща компания Searchmetrics успя да привлече 6.75 млн. щ. долара рисково финансиране за своето разрастване. Средствата са осигурени от парижкия инвестиционен фонд Iris Capital, както и от немските Holtzbrinck Digital и Neuhaus Partners.

Searchmetrics предлага консултации на тема как най-оптимално да изразходвате своя бюджет за оптимизация за търсачки и онлайн аналитични услуги. Компанията е създадена в края на 2007 г. и още тогава получава финансова инжекция от Holtzbrinck Digital. През миналия януари премина успешно през втория рунд на рисково финансиране, а с последните вложения в нея, общият размер на рисковите инвестиции достига 11 млн. щ. долара.

Searchmetrics ще използва парите за своята международна експанзия, като целта на ръководството й е да се превърне в компания с глобално покритие. Към момента тя има офиси в Ню Йорк и Лондон. Успешното привличане на нови рискови инвестиции беше оценено от анализатори в технологичния бранш, като показателно, че европейските венчър фондове показват готовност да се обединяват в подкрепа на проекти, които имат потенциала да се превърнат в глобални явления.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *