Българският център за данни Датикум обединява най-иновативните облачни услуги в цялостно one-stop-shop решение

Платформата на дейта центъра позволява на бизнес организациите да получат в пакет много от най-търсените услуги на много по-добра цена

 

Българският доставчик на облачна инфраструктура Датикум, който е част от Сирма Груп Холдинг, предлага на глобалния пазар цялостно one-stop-shop решение, предоставящо надеждни облачни услуги на бизнеса. Чрез иновативната платформа клиентите получават достъп до всички необходими им услуги за виртуализация и облачни ресурси на цени, достигащи десетки пъти по-малко, отколкото ако ги закупят поотделно. Същевременно те получават и гарантирана непрекъсваемост на услугите, както и високо ниво на кибер защита, посредством най-новото поколение интелигентни технологии.

Всички облачни услуги в едно решение

Новото one-stop-shop решение на Датикум е насочено както към малките и средните предприятия, така и към големите компании. Те имат на разположение пълен набор от управляеми облачни услуги, съобразени с тяхната големина, сфера на дейност и специфични нужди. Сред тях са изграждане и отдаване под наем на облачни сървъри, облачна инфраструктура, виртуализационни услуги, управление на център за данни и много други. Бизнес потребителите получават също иновативни функционалности, сред които инфраструктура като услуга (IaaS), платформа като услуга (PaaS), бекъп като услуга (BaaS), Cybersecurity решения и много други.

Към основните облачни услуги Датикум предлага и много допълнителни опции и по този начин осигурява на клиентите си цялостни решения за техните ИТ нужди. Те са с висока степен на мащабируемост и в добавка осигуряват много добри гаранции за предотвратяване на отказ на системите и последващо спиране на бизнеса.

Конкурентни предимства

С огромния си набор от иновативни функционалности като създаване на частни виртуални дейта центрове, самообслужване на контейнери, клъстери (Kubernetes, Docker Host), предварително дефиниран софтуер, приложения и услуги от типа PaaS (платформата като услуга), хибридни облачни приложения, автоматизации с помощта на Ansible и Terraform, българският център за данни предлага най-иновативните и същевременно ценово достъпни решения.

Компанията също така осигурява поддръжка 24 часа в денонощието и седем дена в седмицата от сертифицирани екипи. Това дава възможност на бизнесите да се фокусират върху основните си операции, маркетинг и продажби, прехвърляйки върху one-stop-shop решението грижата за инфраструктурната и техническата част.

“Когато работим за внедряването на нов или надграждането на съществуващ проект, винаги се стараем да представим и аргументираме ползите за бизнеса при миграцията към облака. Отговаряме на всички въпроси, свързани с преносимост или съвместимост на приложенията или какъв ще е процесът по адаптирането към този нов начин на правене на бизнес и как ще се отрази на оперативната дейност. Резултатът е, че създадохме дългогодишни отношения и спечелихме доверието на многобройни клиенти от критични сектори, като болнични заведения, производствени заводи с огромен капацитет, онлайн гейминг компании и ритейлъри, обучителни центрове и много други” – посочва Георги Цеков, изпълнителен директор на Датикум.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *