Българският стартъп Болерон, който дигитализира консервативния застрахователен сектор, е сред победителите във Visa Innovation program 2020 

 

 

Бързото технологично развитие на българския стартъп Болерон му спечели едно от петте места във Visa Innovation program 2020 и компанията вече работи по пилотни проекти за интегриране на софтуера си за застраховане в онлайн банкиранията на няколко банки, които желаят да предоставят онлайн застраховане на своите клиенти.

 

Междувременно вече 5 месеца крайните потребители в България могат да сключват разнообразни онлайн застраховки (включително „Гражданска отговорност“ и „Каско“) през www.boleron.bg или чрез приложението на компанията, достъпно за iOS и Android.

Дигитализацията ще промени цялата застрахователна индустрия, защото клиентите ще могат да сравняват условия и цени за секунди, което ще повлияе положително на конкуренцията, а Болерон разработва и внедрява уникални за застрахователния сектор технологии, включително блокчейн, изкуствен интелект и автоматично разпознаване на изображения, които ще бъдат в основата на дигитализирането на застрахователната индустрия на бъдещето.

„Следващата вълнуваща технология, по която работим в Болерон, е възможост за завеждане на щети на автомобила през телефон, без да е необходимо клиентите да губят ценно време, ходейки на оглед, за да им снимат автомобила“, разказва изпълнителният директор на компанията Александър Цветков.

Застраховки в дигиталната ера

Болерон e първият български застрахователен брокер, който предлага закупуване и управление на застраховки през мобилно приложение. Онлайн застраховките са удобни, защото могат да се сключат по всяко време, бързо и лесно, без чакане, като полицата се получава веднага на имейл.

С мобилното приложение управлението на застраховките е още по-лесно, защото полиците са винаги в телефона и приложението подсеща клиентите за изтичащи застраховки, които могат да се подновят с един клик. Плащанията се извършват онлайн с банкова карта, като месечните вноски се събират автоматично без такси и усилия на клиента.

При закупуване на онлайн застраховка, клиентите получават веднага по имейл полица, подписана с електронен подпис, което спестява десетки страници хартия. Само за първия месец от стартирането на продажбите бяха спестени над 10 000 страници хартия.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *