Австралийски стартъп за споделена креативност привлече капитал от 3 млн. долара

Австралийският уебсайт за споделено финансиране на креативни проекти DesignCrowd успя да си осигури рисково финансиране в размер на 3 млн. щ. долара. Платформата позволява на всеки да публикува свой дизайнерски проект и да определи краен срок и бюджет. След това потребителят може да избере дизайнери, с които да работи съвместно по проекта, да приема или отхвърля техните самостоятелни предложения.

Освен това той може да се възползва от обратната връзка за работата си, дадена му от други посетители на сайта. Сред организациите, използващи сайта, вече е Harvard Business School, чиито представители са направили по този начин 267 варианта на ново лого на Harvard Forum.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *