Шефът на продажбите за Германия, Австрия, Швейцария и Източна Европа на Total Immersion г-н Томас Балдуф, заедно с доц. Пламен Радински, ръководител на Топ Типс Интерактив изнесоха истински „спектакъл от бъдещето” в хотел Хилтън.
Томас Балдуф представи възможностите и перспективата на Аугментед Реалити (Разширената реалност) за области като реклама, достъп до цифрово съдържание, цифров контакт с клиентите, маркетинг, брендиране, промоции, увеличаване на приходите, визуализацията, USER experience, новите дигитални медии, социалните мрежи, представяне на продукти…
Балдуф представи и изключително ценна информация за ползването на Аугментед Реалити от известни брендове в други държави, на които като „trigger images“ служат всякакви изображения – от опаковки, от бутилки, от книги, от стени, плоски и/или огънати, движения с ръце, разпознаване на лица, „set top box“ перспективи и т.н.
Как българската действителност преминава в Разширена реалност?
Неминуемо Разширената реалност/Аугментед Реалити ще накара и най-скептичния чужденец – инвеститор или предприемач, да погледне с друго око както на българския бизнес, така и на европейските проекти на институциите – министерства, агенции, общини – каза Томас Балдуф. – На това как ще изглеждат, примерно, бъдещите стадиони, спортни зали, реновирани къщи, комплекси, музеи, експонати, магистрали, и други важни инфраструктурни държавни обекти. Замислете се колко оригинални ще бъдете чрез реклами, създадени с тази уникална технология, които ще визуализират бъдеща България само с едно мръдване на пръста.
В страната ни мнозина вече се замислят за социалните мрежи, за представянето на своите продукти или примерно, за политически програми, за нов рекламен канал, с нова визия – директно до всички с мобилни устройства… Това, по думите на Пламен Радински, е една малка част от необятните възможности, които технологията Разширена реалност/Аугментед Реалити променя в името на собствения просперитет.
Френската Total Immersion е предоставила лиценз за Разширена реалност/Аугментед Реалити на софийската цифрова агенция Топ Типс Интерактив. Така на практика световно известната компания стъпва на българския пазар с хитовата си технология. Двете фирми се надяват да помогнат на редица култови проекти, както на правителството, така и на водещи браншови организации, бизнес отрасли, медии, спорт, култура, история, природа и други.
От изявленията на двамата топ-мениджъри се разбра, че това е първата публична проява, която ще бъде последвана от серия срещи до средата на есента.
За всички желаещи да се запознаят с текущото състояние на технологията, практическото й приложение до момента, както и забележителните перспективи пред Разширена реалност повече на www.markerАR.com