AOC и Philips Monitors значително увеличават пазарния си дял

<!– /* Font Definitions */ @font-face {font-family:“Cambria Math“; panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4; mso-font-charset:0; mso-generic-font-family:roman; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:-536870145 1107305727 0 0 415 0;} @font-face {font-family:Calibri; panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4; mso-font-charset:0; mso-generic-font-family:swiss; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:-536859905 -1073732485 9 0 511 0;} @font-face {font-family:“CG Times“; panose-1:2 11 6 4 2 2 2 2 2 4; mso-font-alt:“Times New Roman“; mso-font-charset:0; mso-generic-font-family:roman; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:3 0 0 0 1 0;} /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-unhide:no; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:““; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:“CG Times“,serif; mso-fareast-font-family:“Times New Roman“; mso-bidi-font-family:“Times New Roman“; mso-ansi-language:EN-GB; mso-fareast-language:DE;} p.MsoNoSpacing, li.MsoNoSpacing, div.MsoNoSpacing {mso-style-priority:1; mso-style-unhide:no; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:““; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:“Calibri“,sans-serif; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:Calibri; mso-fareast-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi; mso-ansi-language:DE; mso-fareast-language:EN-US;} .MsoChpDefault {mso-style-type:export-only; mso-default-props:yes; font-size:11.0pt; mso-ansi-font-size:11.0pt; mso-bidi-font-size:11.0pt; font-family:“Calibri“,sans-serif; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:Calibri; mso-fareast-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi; mso-ansi-language:DE; mso-fareast-language:EN-US;} .MsoPapDefault {mso-style-type:export-only; margin-bottom:10.0pt; line-height:115%;} @page WordSection1 {size:612.0pt 792.0pt; margin:72.0pt 72.0pt 72.0pt 72.0pt; mso-header-margin:36.0pt; mso-footer-margin:36.0pt; mso-paper-source:0;} div.WordSection1 {page:WordSection1;} –>

Според последните данни от анализаторската компания Context, пазарът на монитори в европейския регион е нараснал с 3,2% през второто тримесечие на 2019 г. Специалистът при дисплеите AOC и MMD (лицензен партньор на Philips monitors) заедно удвоиха това число и постигнаха 6,7% ръст на продажбите, което им позволи да запазят третата си позиция като пазарен дял в Европа – 14,1%. MMD допринесе за този ръст с 10,8% увеличение на продажбите спрямо година по-рано.

 

При големите размери екрани (68,6 см – 27” и по-големи), двете марки са на втора позиция с пазарен дял от 14%. Докато този сегмент нараства с 29,2%, двете марки съвместно постигат почти двоен ръст в размер на 57,7%. MMD и AOC отбелязват и значително увеличение на продажбите по марки: 53,3% за MMD и 64% за AOC. AOC и MMD заедно са на водеща позиция в Русия, Бенелюкс, Украйна, Полша, Италия, Чехия и Словакия. MMD самостоятелно е на първа позиция в сегмента 27”+ в Бенелюкс и Украйна.

 

Общият пазар на монитори продължава да расте, благодарение на прехода към модели с по-висока резолюция (QHD и UHD), ultra-wide, извити и големи монитори, както и на иновативните технологии, които допринасят за повишаване на продуктивността и лекотата на използване. Друг ключов фактор е геймърският сектор, който постоянно нараства.

 

„Ние в AOC и MMD (Philips monitors) работим над все повече и повече иновативни качества в много различни области, включително дизайн, качество на изображението, ергономия, грижа за потребителя и околната среда. Тези иновации играят роля за ръста на продажбите и продължаваме да увеличаваме пазарното си присъствие с всяко тримесечие,“ каза  captured the growth of volume and we keep increasing our market presence each passing quarter,” Щефан Зомер, Директор „Маркетинг и бизнес управление“ за Европа.

 

AOC впечатлява с обширно и иновативно портфолио от начално ниво до високия клас геймърски монитори. Освен това, нарастващата гама на AOC от професионални дисплеи за малкия и среден бизнес и публичния сектор е много конкурентна и добре приемана от пазара.

MMD расте значително, благодарение на уникалните иновативни решения за свързване, като: увеличаване на продуктивността и функционалността с USB-C докинг станция; залени технологии като най-зеленият монитор в света”; PowerSensor, който засича присъствието на потребителя и намалява консумацията на енергия с до 80%; изскачащата уеб камера, която може да бъде прибрана за повишена сигурност; „хибридният” USB-C и USB-A кабел за свързване на стари и нови устройства към USB-C докинг станцията на монитора; и новата геймърска линия специално за конзолен гейминг – Momentum.

 

В България, пазарът на монитори е нараснал с 6,6%, а общият ръст на продажбите на AOC и MMD е три пъти по голям – 18,7%. Ръстът на AOC се изразява с впечатляващите 42,5% през Q2 2019 в сравнение с Q2 2018. И двете марки комбинирано продължават да държат трета позиция на пазара с пазарен дял от 14,1%.

 

„През последното тримесечие увеличихме позициите си на пазара с двете марки (AOC и MMD), за да стигнем до третото място, независимо дали сравняваме с предишната година или предишното тримесечие. На конкурентния пазар на монитори в България, това е голямо постижение за нас. Благодарение на иновативните монитори на AOC, пазарният дял на марката също нарасна,“ сподели Cristian Bucur, Търговски директор на AOC & MMD Bulgaria.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *