Акциите на разработчика на социални игри Zynga отчетоха спад с над 38% на 25 юли, след като компанията публикува неочаквано слаби финансови показатели. Чистата загуба на развлекателната фирма през второто тримесечие е 22.8 млн. щ. долара, докато анализаторите очакваха печалба.
Ценните книжа на компанията се обезценяват вече повече от половин година, след като Zynga направи първично предлагане на ценни книжа (IPO) през декември 2011 година. Тогава една акция на гейм разработчика струваше 10 щ. долара, а към момента цената е 3.18 щ. долара.
Въпреки това перспективите пред фирмата не са непременно лоши. През отминалото тримесечие Zynga пусна на пазара Bubble Safari, която се наложи като най-добрата аркадна игра във Facebook и доведе до ръст в приходите от реклама със 170 процента.