ADATA анонсира кампания с фокус върху създателите на съдържание  

 

Тайванският производител на DRAM модули, NAND флаш продукти и мобилни аксесоари ADATA Technology обяви старта на нова кампания под мотото “Build to Create”, в която се фокусира върху продукти, които са специално предназначени за създаване на съдържание.

„Чрез тази кампания се надяваме да достигнем до създателите на съдържание и да им покажем, че продуктите на ADATA не са предназначени единствено за овърклокъри, PC ентусиасти и геймъри“, заяви Джени Лиу, Бранд Маркетинг директор в ADATA. „Независимо дали говорим за анимация, фотография, видеообработка или влогове, нашите продукти притежават високата производителност и надеждност, необходими за създаване и споделяне на невероятно съдържание.“

Ако в миналото създаването на съдържание беше ограничено до професионалисти от творчески индустрии като реклама, медии и дизайн, то с развитието на новите технологии и платформи се появява нова порода „творци“, смятат от компанията. Днес създаването на съдържание вече не е запазена ниша само и единствено за професионалистите, а е достъпно за всички. Кампанията е насочена към творци в лицето на влогъри, стриймъри, YouTube-ъри, инфлуенсъри и знаменитости, както и хора, занимаващи се с видео и фотообработване. С увеличаването на броя на любителските творци се създава постепенно и нов „творчески пазар“, който се нуждае от надеждни и високоефективни продукти.

За да отговори на нуждите на новите създатели и техните медйни платформи, кампанията „Build to Create“ включва подбор от различни решения на ADATA като DDR4 модул памети за преносими и настолни компютри с оптимална производителност и енергоефективност, M.2 2280 PCIe Gen3x4 SSD дискове с високи скорости на обработка на информация, външни сторидж устройства с компактни размери и капацитет до 8TB, както и карти памет със скорост на четене до 290MB/s.

 

#CreatewithADATA

 

От ADATA стартират новата кампания с конкурс в Instagram под мотото Create with ADATA, който цели да покаже креативността и артистичността на създаващите съдържание. Състезанието ще се проведе в периода от 14 май до 30 юни 2020 г. За да се включат, участниците следва да споделят творение по своя собствена изработка, включително, но не само, снимки, картини, рисунки, музика и видеоклипове, отбелязани с хаштаг #CreatewithADATA. Наградният фонд включва 8TB външен HDD диск, 1TB PCIe M.2 2280 SSD, външни SSD дискове с капацитет 1TB, карти памет и DDR4 модули.

 

Повече информация е налична на страницата на кампанията (https://event.adata.com/createwithadata/en) и в Instagram (https://www.instagram.com/adata_global/)

 

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *